کلاسیک جگوار E-Type به لطف ECD، پیشرانه تسلا را دریافت می کند

این بار، ECD پروژه جدیدی را اعلام می کند که شامل لندرورها نمی شود اما هنوز در خانواده است). شرکت مستقر در فلوریدا پیش نمایشی از واحدهای جگوار E-Type بازیابی و اصلاح شده را به ما ارائه کرده است. و درست مانند دیفندر، ECD همچنین به‌روزرس، پیشرانه تسلا را برای E-Type ارائه می‌کند و فناوری مدرن را به کوپه ک،یک با طراحی فوق‌العاده دهه 60 وارد می‌کند.

ECD پروژه بازسازی/تغییر E-Type خود را از 299995 دلار قیمت گذاری می کند، که البته بسته به گزینه هایی که مشتریان در طول مسیر به سراغ آنها خواهند رفت، متفاوت است. اگر علاقه مند هستید، ممکن است بخواهید عجله کنید زیرا فقط 10-12 واحد در سال ساخته می شود و 9 واحد در حال حاضر سفارش داده شده است.

پیشرانه تسلا ارائه شده توسط ECD با 450 ، بخار (336 کیلووات) عرضه می شود که برای 200 مایل سفر در داخل شهر (140 مایل در بزرگراه) خوب است. طبق ECD زمان شارژ هشت ساعت است.

اولین واحدهای بازسازی شده جگوار E-Type تا بهار 2023 تکمیل خواهند شد و دارای پیشرانه الکتریکی تسلا خواهند بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/618492/jaguar-etype-tesla-edc-restoration/ترمیم ک،یک جگوار E-Type توسط ECD ECD که مطابق با مشخصات مشتری ساخته شده است، گزینه های رنگ زیادی را برای سفارش ترمیم جگوار E-Type شما ارائه می دهد، از رنگ های تاریخی گرفته تا رنگ های مدرن – رنگ دوم از سری جگوار 2023 می آید. هر دو در انواع رودستر و کوپه موجود هستند.

به همین ترتیب، فضای داخلی را نیز می توان با گزینه های زیادی داشت. چرم ناپا به صورت استاندارد ارائه می شود، اما شما این اختیار را دارید که به چرم های اسپینی ، ارتقا دهید که یا دارای نوک دستی هستند، یا دارای الگوی بافت چرمی هستند.

اگر جگوار E-Type که با باتری کار می‌کند علاقه شما را به خود جلب نمی‌کند، می‌تو،د موتورهای احتراق داخلی ارائه شده توسط ECD را انتخاب کنید. موتور 450 ، بخاری LT1 V8 تولید شده توسط جنرال موتورز با گیر،س 8 سرعته که از Chevy Corvette تهیه شده است، وجود دارد، یا می تو،د با موتور شش سیلندر خطی یا V12 که نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری دارد، به تاریخ کامل بروید.

40 ع، ها

ممکن است ECD Automotive Design را برای پروژه‌های بازسازی و اصلاح آن که شامل لندرورها، به‌ویژه Defenders ک،یک است، بشناسید. این شرکت آمریکایی با ارائه گزینه ای برای پیوند قلب به این آفرودهای بریت،ایی با استفاده از پیشرانه های تسلا و غیره، شهرت زیادی به دست آورده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.