کمپر اشک فیبر کربنی دارای تخت ملکه است و وزن آن فقط 500 پوند است

تری،های کمپر در اندازه ها و اشکال مختلف موجود هستند، اما ،، که به دنبال کاهش وزن هستند باید به کامپر Rift Utility نگاه کنند. از فیبر کربن برای پوسته قطره اشک استفاده می‌کند و یک تری، س، وزن با وزن کمتر از 500 پوند (226 کیلوگرم) را می‌سازد و می‌تواند توسط انواع وسایل نقلیه با یدک کش یدک‌کش شود.

Rift نیز در فضا کم نمی کند و سقف کافی برای یک تشک بادی سایز ملکه را ارائه می دهد. فاقد وسایلی مانند توالت است، اما تری،های کوچکی مانند این برای ارائه یک تجربه کمپینگ فوق‌العاده لو، طراحی نشده‌اند، اما برخی از امکانات رفاهی موجود در آن وجود دارد. این کمپر دارای یک پک پاور یتی و یک خنک کننده ساب زد است.

Rift Utility Camper از 29000 دلار شروع می شود، در حالی که Adventure Sport قیمت 39000 دلار دارد. اگر می‌خواهید آزادی بیشتری در ساخت خود داشته باشید، Rift به شما این امکان را می‌دهد که کمپ خود را که از ۱۹۰۰۰ دلار شروع می‌شود، سفارشی کنید. با همه چیزهایی که نیاز دارید همراه نخواهد بود، اما مک، برای خواب، مک، برای آشپزی و مک، برای لذت بردن از فضای باز عالی فراهم می کند، حتی اگر موتورخانه نباشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/612243/carbon-fiber-teardrop-camper-pounds/

11 ع، ها

ریفت Utility Camper را روی یک قاب آلومینیومی با پوشش پودری می‌سازد. این خودرو دارای سیستم تعلیق 1200 پوندی (544 کیلوگرمی) بدون محور تیمبرن، چرخ‌های آلومینیومی 15 اینچی و سه پایه جک است.

Rift یک نسخه مقاوم تر به نام Rift Adventure Sport را ارائه می دهد که وزن خشک آن 660 پوند (299 کیلوگرم) است. این کمپر دارای یک قاب ضخیم‌تر با پوشش پودری سه اینچی، یک نوار نرف کامل، و تخته‌های در حال اجرا با درج‌های فیبر کربنی است. همچنین دارای ،تیک‌های آفرود، قفسه‌ی اسپرت یاکیما، سینک و اجاق گاز کششی، یخچال و خنک‌کننده داخلی، و یک تشک و سیستم مبل سایز کوئین تاشو است.

کمپر سودمند ریفت

Rift به روز رس، های مختلفی را برای کمپر ارائه می دهد، از جمله یک آشپزخانه قابل دسترسی در فضای باز. تج،ات اختیاری شامل سینک، اجاق گاز و خنک کننده است. در داخل، مشتریان می‌توانند کابینت‌های ذخیره‌سازی، یک پنکه، یک دیوار آشپزخانه قابل جابجایی، یک دریچه سقفی، و یک بسته برق و باتری ارتقا یافته اضافه کنند. فضای داخلی همچنین می تواند دوشاخه های برق، جای نوشیدنی، قلاب های ذخیره سازی و موارد دیگر را در خود جای دهد. حتی نمای بیرونی با گزینه های رنگ و گرافیک قابل تنظیم است، اگرچه بافت فیبر کربن جالب به نظر می رسد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.