کمک یک میلیون یورویی پورشه برای کمک به زلزله زدگان ترکیه و سوریه



پورشه یک میلیون یورو برای کمک به ز،له زدگان ،یه و سوریه اهدا خواهد کرد. این شرکت کمک مالی خود را به Aktion Deutschland Hilft انجام داد. همچنین از نیروی کار خود نیز می‌خواهد که مشارکت کنند.

اولیور بلوم، رئیس هیئت اجرایی پورشه AG گفت: “افکار ما با قرب،ان و همه ،، است که اعضای خانواده، دوستان، یا خانه و زندگی خود را در این فاجعه ویرانگر از دست داده اند.”

پورشه می گوید که کمک مالی آن برای کمک های بشردوستانه فوری در زمین استفاده خواهد شد. این کمک مالی از طریق Aktion Deutschland Hilft به تأمین مالی مجموعه ای از فعالیت ها برای کمک به قرب،ان، از جمله تأمین سرپناه، کار پا،ازی و ایمن سازی مناطق خطرناک کمک می کند. همچنین می‌تواند در جستجوی افراد گمشده در حین ارائه پشتیب، پزشکی، تهیه غذا و تهیه غذا برای کارکنان اورژانس کمک کند.

هارالد باک، رئیس شورای کاری پورشه AG گفت: من از تصاویری که از ،یه و سوریه به ما می رسد شوکه شده ام. بسیاری از همکاران ما در مناطق آسیب دیده دوستان و خانواده دارند.

پورشه همچنین از نیروی کار خود می خواهد که از طریق پورتال داخلی پورشه هیفت (پورشه کمک می کند) کمک مالی کنند. این خودروساز چهار سازمان کمکی تاسیس شده را انتخاب کرده است که در حال حاضر در کشورهای آسیب دیده روی زمین کار می کنند.

این زمین ،زه در نزدیکی مرز ،یه و سوریه در 6 فوریه حوالی ساعت 4 صبح به وقت محلی زم، که ا،ر مردم هنوز در خواب بودند رخ داد. زمین ،زه اولیه ویرانگر 7.8 ریشتر بود و بیش از 1000 پس ،زه ساعاتی پس از ز،له اولیه منطقه را ،زاند. با این حال، 9 ساعت پس از اولین پس ،زه، پس ،زه ای غیرمعمول با قدرت 7.7 ریشتر باعث ت،یب بیشتر شد و تلاش های امداد و نجات را در سراسر منطقه که در حال انجام بود، پیچیده کرد.

مطابق با CNNشمار قرب،ان این زمین ،زه تا امروز به 23 هزار نفر رسیده است. تعداد قرب،ان تنها در ،یه به بیش از 20000 نفر رسیده است. امدادگران چهار روز پس از ز،له همچنان به یافتن افراد زنده در زیر آوار ادامه می دهند و پرسنل اورژانس را امیدوار می کند که افراد بیشتری را زنده بیابند. با این حال، زمان برای این تلاش‌های نجات ضروری است.


منبع: https://www.motor1.com/news/651999/porsche-donates-earthquake-turkey-syria/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.