کنده کاری روی چوب تویوتا کمری هنر خودرویی برای توده مردم است

این هنرمند 35 روز متوالی طول کشید تا پروژه را به پایان برساند. او با استفاده از نوعی چوب به نام فوکینی، از فرآیندهای مختلفی برای تکمیل کار استفاده کرد، از جمله حکاکی با دست، ماشین برش و سایر ابزارهای نجاری.

ماکت‌های چوبی خودرو برای ما تازگی ندارند موتور 1. با این حال، ا،ر وسایل نقلیه تبدیل شده به مدل های چوبی که تاکنون دیده ایم، سوپراسپرت ها، خودروهای اسپورت و حتی نمادهای تاریخی هستند.

اما این بدان م،ا نیست که این کار آسان‌تر از کارهای دیگری است که در این کانال دیده‌ایم. از آنجایی که این مدل نسل هشتمی (با کد داخلی XV70) اسپورت‌ترین مدل کمری تا به امروز است، می‌تو،د پیچیدگی خطوط و منحنی‌های اسکنه‌دار را در مدل مقیاس‌بندی تصور کنید.

تویوتا کمری AWD 2020

هرچند این بار یوتیوب است هنر نجاری تویوتا کمری را به ،وان موزه خود برای آ،ین پروژه خود انتخاب کرد. همانطور که می د،د کمری برای دو دهه پرفروش ترین سدان در ایالات متحده بوده است که این کار چوبی را عملاً به هنر خودرویی برای توده ها تبدیل می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/623735/toyota-camry-xv70-wood-carving/

86 ع، ها

همانطور که در ویدیوی بالای این صفحه مشاهده می شود، این روند خسته کننده بود. نمای جلو و عقب با جزئیات زیادی مانند جلوپنجره مش، و سایر خطوط غیر مستقیم همراه بود – که هنرمند توانست همه آنها را در کار خود ثبت کند. ما قطعاً قطعات متحرک درگیر را دوست داریم، مانند درها، کاپوت، صندوق عقب، آینه های جانبی و چرخ ها. حتی داخل کابین نیز نمایانگر جزئیاتی بود، همچنین سیستم تعلیق جلو و عقب و مک،زم فرمان.

اگر به این کار چوبی علاقه دارید، بد،د که این هنرمند در حال فروش هنر خود است. ما گمان می کنیم که شما همچنین می تو،د کار خاصی را با او سفارش دهید، اگرچه ما هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت آن نداریم. شما می تو،د با ارسال ایمیل با هنرمند تماس بگیرید [email protected].

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.