کوه های آلپ دریایی فرانسه – لذت کوهستانی بالا.

کمی بعد از صبحانه حرکت می کنیم. شما یک رانندگی رویایی فراگیر در سراسر Luberon به سمت چشم انداز کوهست، کوه های آلپ دریایی فرانسه خواهید داشت. در چند کیلومتر اول، منظره معمولی پروونس با ص،ه‌های آهکی و ماسه‌سنگ س، جذاب، جنگل‌های بلوط و مزارع چشمگیر اسطوخودوس غالب است. با این حال، هنگامی که Lac de Serre-Ponçon در افق ظاهر می شود، اولین ارتفاعات آلپ غربی فرانسه تصور زیبایی از مناظر کوهست، مرتفع آلپ دریایی واقعاً گسترده است. آب آبی لاجوردی که توسط کوه های آلپ غربی فرانسه احاطه شده است و کیلومترها سواحل که فقط از طریق آب قابل دسترسی هستند، این دریاچه را به الدورادو برای علاقه مندان به ورزش های آبی تبدیل کرده است. در پشت Guillestre، دره باریک می شود و مسیر یاد آور Gorges du Verdon است. تنگه های باریک متناوب با نهرهای کوهست،، تونل ها و مسیرهایی از ص،ه حک شده اند که شایسته هر نگاهی است. دره Combe du Queyras شما را به کوه های مرتفع پارک ملی Queyras می برد، جایی که بازدیدکنندگان به سرعت با تصویر قلعه قدرتمند Queyras استقبال می کنند. در ارتفاع 2000 متری از سطح دریا، اقامتگاه شما برای چند روز آینده در انتظار شماست: یک بوتیک هتل منحصر به فرد انتخاب شده درست در قلب سفر شما.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/art-and-culture/events-and-exhibitions/cl،ic-car-travel/french-maritime-alps/

این تور در یک آسیاب قدیمی و ایستگاه کالسکه‌ای زیبا در قلب پروونس آغاز می‌شود. مرسدس بنز ک،یک ما برای اولین سفرتان در خیاب، از درختان کهنسال پربرگ از زمان ناپلئون منتظر شما هستند. در رانندگی به سمت Salon-de-Provence، از عطر رزماری، اسطوخودوس، و دانه‌های زیره وحشی لذت ببرید در حالی که جنگل‌های بلوط چوب پنبه و درختان کاج از کنار شما می‌گذرند. به نظر می رسد زمان در یک توقف قهوه در میدان دهکده Pelissanne، جایی که معماری تاریخ این منطقه عجیب و غریب را منع، می کند، متوقف شده است. مردم محلی که در این کشور «پتانک» نامیده می‌شوند، در حال بازی ، بولس هستند، جوانان روستا روی اسکیت‌بردها، مادران آرامی که بین ،ید و مراقبت از کودکان گپ می‌زنند. شما تعداد زیادی از چهره های شاد را خواهید دید که از زمان خود در زیر نور خورشید لذت می برند. سپس با ماشین به هتل برمی گردیم، جایی که شما زم، خواهید داشت که در کنار است، استراحت کنید و قبل از استراحت برای جشن های روز بعد، غذاهای عالی هتل را در حیاط زیبا امتحان کنید.

روز 1: پروونس

روز 2: مسیر به Hautes Alpes – Lac de Serre-Ponçon

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.