کپی Batmobile 1966 ساخته شده توسط Ohio Man بهترین چیزی است که تاکنون دیده ایم


بت‌موبیل 1966 یک اثر هنری، نماد واقعی عدالت و قدرت بود. آدام وست که توسط آدام وست هدایت می شد، زاییده فکر طراح اتومبیل افسانه ای جورج باریس بود که وظیفه داشت وسیله ای بسازد که ترس را در دل جنایتکاران ایجاد کند و امید را به شهروندان شهر گاتهام بیاورد. نتیجه یک ماشین براق و مشکی بود که شبیه هیچ چیز دیگری در جاده نبود.

بت‌موبیل 1966 به سرعت به نمادی فرهنگی تبدیل شد و الهام‌بخش تقلیدکنندگان بی‌شماری و الهام بخشیدن به نسلی از طرفداران بود. بچه‌ها در همه جا آرزو داشتند پشت فرمان این ماشین شگفت‌انگیز قرار بگیرند، و حتی بزرگ‌ترها هم نمی‌توانستند از خطوط براق و فناوری پیشرفته آن شگفت زده شوند.

نمونه موردی: مردی از اوهایو، که در یوتیوب فقط با نام او شناخته می‌شود Batcarguy، که یک کپی از خودروی نمادین Caped Crusader ساخته است. و صادقانه بگویم، او در این کار موفق بود. به گفته سازنده، مردم از او می‌پرسند که آیا دکمه‌ها و سوئیچ‌ها در نمایشگاه‌های خودرو کار می‌کنند؟ حتی بهتر از آن، آن مرد صحنه تعقیب و گریز را با جوکر بازسازی کرد که قصد داشت ابزارهای ماشین را “نشان دهد”. می تو،د آن صحنه را در ویدیوی تعبیه شده در بالا تماشا کنید.

ما در مورد وسیله نقلیه پایه این ماکت مطمئن نیستیم، اما مهم است که توجه داشته باشیم که نسخه روی صفحه بر اساس خودروی مفهومی لینکلن Futura 1955 ساخته شده است.

بت‌موبایل مجهز به ابزارها و سلاح‌های فراو، بود، از بت رایانه‌ای که می‌توانست مجرمان را ردیابی کند و پیام‌های رمزگذاری شده را رمزگشایی کند، تا باتری که می‌توانست یک پرده دود یا یک نشان خفاش‌شکل را به نمایش بگذارد تا دشمنان خود را گیج و منحرف کند.

اما چیزی که واقعاً Batmobile را متمایز می کرد سرعت و چا،ی باورن،ی آن بود. بت‌موبیل با موتور قدرتمند و طراحی پایین و آیرودینامیک خود می‌توانست از هر خودروی دیگری در جاده پیشی بگیرد و مجرمان و وسایل نقلیه فرارشان را بسیار پشت سر بگذارد.

دیدن همه آن چیزها در ماکت Batcarguy بسیار جالب است. با این حال، ما در مورد آ،ین بیت در مورد عملکرد مطمئن نیستیم.


منبع: https://www.motor1.com/news/640618/1966-batmobile-replica-ohio-man/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.