کیا فروش استینگر را در بریتانیا متوقف کرد و EV6 GT را به عنوان جایگزین آماده کرد

7 ع، ها

فیلپات گفت که به ،وان جایگزین استینگر در بازار بریت،ا، کیا EV6 GT الکتریکی خواهد بود، “خودروی ایده آلی برای گرفتن باتوم از استینگر”. EV6 GT 577 ، بخار (430 کیلووات) و 546 پوند فوت (740 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. در سال 2021، رئیس طراحی کیا اشاره کرد که EV6 GT می تواند به ،وان جایگزین این برند برای استینگر در خط تولید باشد. کیا تحویل EV6 GT را قبل از پایان سال در بریت،ا آغاز خواهد کرد.

در اعلام مرگ استینگر در بریت،ا، این خودروساز آن را “خودروی توتمیک” برای شرکت نامید که “به ،وان بی،ه ای جسورانه از قصد برای این برند عمل کرد.” همچنین به معرفی برند کیا به ،یداران جدید و تغییر درک آن کمک کرد. پل فیلپات، رئیس و مدیرعامل کیا بریت،ا، گفت که استینگر به ،وان یک “لحظه متحول کننده” برای این خودروساز شناخته می شود، که در دهه 2010 بسیار تغییر کرد.

کیا استینگر

در چند سال گذشته، گزارش ها و شایعات متعددی مبنی بر مرگ این مدل منتشر شده است. یک گزارش در ماه گذشته حاکی از آن بود که کیا قصد دارد تولید استینگر را در آوریل سال آینده پایان دهد. فروش استینگر در کشور سازنده خودرو، آن را به کندترین مدل این شرکت در کره ج،ی تبدیل کرده است.

سدان اسپرت هرگز فروشنده قوی برای این برند نبود. بهترین سال فروش آن در ایالات متحده، اولین سال فروش کامل آن در سال 2018 بود. از آن زمان تاکنون، فروش آن به حدود 13000 رسیده است. کیا خودرو را برای مدل سال 2021 به روز کرد، طراحی بیرونی را اصلاح کرد، کابین را ارتقا داد و سیستم انتقال قدرت را اصلاح کرد. کیا یک موتور جدید انحصاری آمریکای شمالی – یک موتور 2.5 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر 300 ، بخاری (223 کیلووات) اضافه کرد.

خوب، این چندان تعجب آور نیست. کیا تولید استینگر را در بریت،ا متوقف می کند زیرا این خودروساز آماده عرضه EV6 GT الکتریکی در بازار است. کیا برای اولین بار در سال 2011 پیش نمایش استینگر را پیش از عرضه نسخه تولیدی آن برای مدل 2018 انجام داد.

در حالی که کیا فروش استینگر را در بریت،ا متوقف کرده است، این خودروساز اعلام کرد که تولید در کره ج،ی ادامه خواهد داشت. همچنین تمام سفارشات مشتریان موجود برای این مدل را در بریت،ا انجام خواهد داد.


منبع: https://www.motor1.com/news/621186/kia-discontinues-stinger-ev6-replacement/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.