کیا نیرو برنده جایزه بهترین خودروی سال زنان در سال 2023 شد

کراس اوور بزرگتر از آن چیزی است که جایگزین شده است و فضای بیشتری برای مسافر و بار فراهم می کند. کابین نیز تغییری اساسی پیدا کرد. داشبورد اکنون دارای تنظیمات صفحه‌نمایش دوگانه با تمام زنگ‌ها و سوت‌هایی است که مشتریان امروز می‌خواهند، مانند صندلی‌های جلوی تهویه‌شونده، شارژ بی‌سیم تلفن هوشمند، سیستم صوتی Harman Kardon با هشت بلندگو و موارد دیگر.

کیا نیرو هیب، 2023

رو،مه نگار آمریکایی النا شر گفت نیرو “یک بسته کامل را ارائه می دهد” در حالی که سابرینا پارانت بلژیکی آن را خودرویی خواند که “همچنان مرا تحت تاثیر قرار می دهد.” Renuka Kirpalani، از هند، گفت که نیرو یک “ماشین شهری کوچک عملی است که هر آنچه را که نیاز دارید را در یک بسته مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می دهد.”

رو،مه نگاران بهترین خودرو را در شش دسته انتخاب ،د و برندگان را در ماه گذشته اعلام ،د و از بین آنها بهترین خودروی جهان برای سال 2023 را انتخاب ،د. نیرو در رقابت با آئودی RS3، سیتروئن C5 X، فورد رنجر، جیپ اونجر و نیسان ای، تریل بود. . هر کدام برنده یک دسته خاص بودند.

16 ع، ها

سال گذشته، 56 خبرنگار زن از 40 کشور جهان، پژو 308 را به ،وان خودروی سال 2022 ،ن انتخاب ،د. این است، 65 نامزد داشت.


منبع: https://www.motor1.com/news/656505/kia-niro-womens-world-car-award-2023/

مارتا گارسیا، رئیس اجرایی WWCOTY گفت: “انتخابات امسال به دلیل سطح عالی همه نامزدها، به ویژه دشوار بود.”

خودروی سال ،ن در سال 2023، کیا نیرو است. شصت و سه خبرنگار موتوری از 43 کشور در مسابقه امسال شرکت ،د و 59 نامزد را آزمایش ،د. گروه جوایز نیرو را به ،وان برنده در روز جه، زن اعلام کرد.

کیا اولین بار در اوا، سال 2021 از نیرو جدید رونمایی کرد و طراحی جدید این کراس اوور را به نمایش گذاشت. با این حال، تا آوریل 2022 بود که ما جزئیات نسخه محدود به ایالات متحده را یاد گرفتیم. نیرو از کانسپت هاب،رو 2019 الهام گرفت و با پیشرانه هیب،، پلاگین هیب، و تمام الکتریکی وارد ایالات متحده شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.