کیا نیرو هیبریدی دوباره به دلیل خطر احتمالی آتش سوزی از رله بد فراخوان شد

این اولین بار نیست که کیا دومین فراخو، را برای یک مدل در سال جاری صادر می کند. این خودروساز مجبور شد برخی از کراس اوورهای اسپورتیج 2008-2009 را به دلیل خطر آتش سوزی بالقوه، که کیا و برادرش هیوندای اخیرا با آن دست و پنجه نرم کرده اند، دوباره فراخو، کند. در ماه سپتامبر، کیا فراخو، برای سورنتو و اسپورتیج خود برای برد مداری که ممکن است آتش بگیرد صادر کرد. در ماه آگوست، کیا تلوراید را به دلیل مشکل ماژول سیم‌کشی تری، فراخوان کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/622162/kia-niro-hybrid-recalled-a،n/با این حال، خودروساز کشف کرده است که برخی از خودروهایی که تحت فراخوان اصلی علامت‌گذاری شده‌اند به ،وان تعمیر شده‌اند، هنوز قطعه معیوب آن نصب شده است. کیا اولین بار در ژوئن این مشکل را شنید، زم، که یک فروشنده متوجه شد که منبع بوی سوختگی ناشی از ذوب رله برق است. در مورد این موضوع با کیا تماس گرفت. سوابق این خودروساز نشان می داد که این خودرو در اولین فراخوان در سال 2019 تعمیر شده بود، اما همچنان قطعه اصلی آن را داشت.

کیا در ابتدا این کراس اوورهای نیرو را در سال 2018 پس از کشف مشکلی در ارتباط با اتصالات ناکافی رله اصلی، فراخو، کرد. این می تواند باعث افزایش مقاومت الکتریکی، تولید گرما و به طور بالقوه منجر به آتش سوزی شود. رله اصلی در مجموعه رله برق زیر صندلی عقب قرار دارد.

کیا نیرو 2017: First Drive

دارندگان کیا نیرو توجه می کنند. این خودروساز برای دومین بار برخی از کراس اوورهای هیب، نیرو 2017-2018 را به دلیل خطر آتش سوزی بالقوه فراخوان می کند. ممکن است نمایندگی ها در اولین باری که خودروساز آنها را فراخوان می کند، تعمیرات را به درستی انجام نداده باشند. فراخوان جدید همان 27030 خودرو را تحت تأثیر قرار می دهد.

انتظار می رود کیا نامه های اطلاع رس، مالک را در 9 ژانویه 2023 از طریق پست ارسال کند. نمایندگی ها مونتاژ رله برق را بررسی کرده و آن را جایگزین یا رله اصلی خواهند کرد. تعمیر رایگان است.

کیا سه خودروی دیگر را در ماه‌های بعد شناسایی می‌کند که به ،وان تعمیر شده اما قطعه معیوب نصب شده بودند. این امر باعث شد خودروساز به طور تصادفی چهار خودروی فراخوان شده قبلی را که تعمیر را تکمیل کرده بودند بررسی کند. این شرکت متوجه شد که چهار نیرو بخش تعویض را نصب کرده بودند و هیچ کدام نشانه ای از مشکل اتصال را نشان ندادند. با این حال، این خودروساز پنجمین خودروی آسیب دیده را در ماه اکتبر پیدا می‌کند که باعث می‌شود دوباره فراخو، برای این مدل‌ها صادر کند.

22 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.