کیا EV6 GT بدون صدا نوربرگ رینگ را در ویدیوی Hot Lap Onboard به آتش می کشد

شاید جالب ترین بخش این دور داغ نوربرگ رینگ با کیا EV6 GT بی صدا بودن آن در طول دویدن بود. تنها صدایی که می توانستید بشنوید صدای جیغ ،تیک ها، فضای پر صدا در داخل کابین و علمی تخیلی صدای تولید شده زم، که EV به شدت شتاب می گرفت. انگار ماشین آماده بلند شدن بود.

پیش از این شاهد بودیم که EV6 GT به حدا،ر سرعت خود در بخش های نامحدود اتوبان رسیده (و فراتر رفت). ما حتی یک مسابقه درگ هاچ ، الکتریکی با لامبورگینی آونتادور SVJ را دیده‌ایم (و فقط یک ث،ه کامل ش،ت می‌خورد). اما هنگام دویدن در نوربرگ رینگ در آلمان چگونه عمل می کند؟

برای پاسخ به آن، YouTuber آرگوس اخیراً ویدیویی از یک دور داغ با استفاده از EV6 GT منتشر کرده است. ما ویدیو را در بالای این صفحه قرار دادیم تا از آن لذت ببرید.

اکنون سؤال این است که آن دور داغ نوربرگ رینگ چقدر سریع بود؟ آیا سریعتر از عملکرد تسلا مدل 3 بود؟ ما نمی‌تو،م با اطمینان بد،م و مسلماً این یک کامل نبود. با این حال، راننده آنقدر ماهر بود که در یک کیا سرگرمی را به نمایش بگذارد. اگر از ما بپرسید بسیار تاثیرگذار است.


منبع: https://www.motor1.com/news/629930/kia-ev6-gt-nurburgring-،t-lap/

کیا EV6 GT بیش از 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) در بیشتر ،مت های داغ بود. با این حال، چندین مورد از سرعت های مسطح وجود داشت که در آن هاچ ، فروتن گشتاور آنی خود را به کار گرفت و به سرعت 140 مایل در ساعت (225 کیلومتر در ساعت) رسید.

42 ع، ها

شایان ذکر است، EV6 GT در مجموع 577 ، بخار قدرت (430 کیلووات) و 546 پوند فوت (740 نیوتن متر) گشتاور از مجموعه دو موتور الکتریکی تولید می کند. این خودرو به اندازه کافی در حوزه خودروهای الکتریکی اسپرت رقابتی است و در نبرد با تسلا مدل 3، مدل X، آئودی E-Tron GT و BMW iX سوم شد.

حالت دریفت خارجی کیا EV6 GT 2023

در این مرحله، باید از قبل مشخص می شد که کیا EV6 GT یک خودروی سریع و سریع است. این به خصوص با توجه به بر،ب قیمت آن قابل توجه است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.