گاراژ سفارشی لگو برای پارک کردن مجموعه قهرمانان سرعت شما عالی است

گاراژ به راحتی به اندازه کافی بزرگ است که بتواند ده ها وسیله نقلیه Lego S،d ​​Champions را در خود جای دهد، اما فضای کافی برای عمارت باقی نمی گذارد. به این ترتیب، بخشی از فضا برای محله های نشیمن تغییر کاربری داده شده است، اما هنوز در مقایسه با گاراژ، منطقه بسیار کوچکی است. تیرها برای تحمل وزن طبقه دوم اضافه می شوند که در ویدیوی دوم که در زیر به اشتراک گذاشته شده است در حال ساخت آن را مشاهده می کنیم.

اول از همه، گاراژ بخشی از یک ساختمان عمارت کامل است که شامل چندین طبقه، یک سکوی هلی‌کوپتر و البته این همه در ملک ساحلی است. ویدئوی بالا بر روی گاراژ تمرکز دارد که با دیوارهای دو لایه ساخته شده است تا طرح‌های الماس جالبی داشته باشد و پنجره‌های داخل مجموعه را هموار کند. و این گاراژ سوپراسپرت دارای پنجره‌های زیادی است که در امتداد پشت و جلو مانند هر تامین‌کننده مرفهی ماشین‌های موتوری اجرا می‌شود.

طبقه دوم چقدر خواهد بود؟ آیا گاراژ بیشتر گسترش خواهد یافت؟ با توجه به اینکه این یک پروژه در حال پیشرفت و پر از بداهه پردازی است، ما نمی تو،م منتظر باشیم تا ببینیم بعدی چه خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/636415/custom-lego-garage-perfect-parking-s،d-champions-collection/عمارت سوپراسپرت لگو ممکن است اضافه ، فضای گاراژ بیشتر در طبقه دوم ضروری باشد. علاوه بر خودروهای S،d ​​Champions در حال حاضر در گاراژ، سه کیت جدید روی میز در انتظار ساخت نشان داده شده است. آنها شامل نیسان R34 Skyline GT-R اخیر هستند 2 سریع 2 خشمگین، که در ماه دسامبر به فروش رسید و برای طرفداران لگو بسیار سخت بوده است. تقاضا به حدی است که هنوز در بسیاری از مناطق فروخته می شود.

همچنین یک درب گاراژ عملکردی وجود دارد که باز می‌شود – در واقع، پس از اتمام ساخت، دو درب وجود خواهد داشت، اما قطعات هنوز در دستور کار هستند تا آن را انجام دهند. با توجه به این ویدئو، هنوز آجرهای زیادی تا پایان این پروژه باقی مانده است.

ویدیوی دوم همچنین به ما مزه ای از مکان ساخت نهایی در کنار ساحل می دهد. آب به دقت با سایه های مختلف آبی، احاطه شده توسط آجرهای برنزه برای ساحل و سبز رنگ چمن را به تصویر می کشد. تا اینجا ما مسیری برای بیرون بردن اتومبیل‌ها برای «رانندگی» من، نمی‌بینیم، اما باز هم، بسیاری از کل،یونرهای واقعی خودرو، ماشین‌های خود را به یک گاراژ زیبا منتقل می‌کنند.

درست زم، که فکر می‌کنیم جالب‌ترین پروژه لگو با مضمون خودرو را دیده‌ایم، چیز جدیدی برای تنظیم مجدد نوار ظاهر می‌شود. نمونه آن این است که این گاراژ شگفت انگیز سوپراسپرت بر روی آن ساخته شده است آجر کانال یوتیوب. این یک کار در حال پیشرفت است، اما این به ما این فرصت را می دهد که برخی از جزئیات را که در این پروژه ساخته شده است را ببینیم که در غیر این صورت ممکن است پنهان بماند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.