گزارش: نسل بعدی مازراتی لوانته می تواند یک خودروی الکتریکی با قدرت 745 اسب بخار باشد

اولین ناوگان خودروهای الکتریکی مازراتی در سال 2025 توسط Levante Folgore تکمیل می شود و به Grecale، GranTurismo، GranCabrio و MC20 می پیوندد. Ghibli تا سال 2024 همراه با کارخانه V8 این برند متوقف خواهد شد.

مازراتی لوانته هیب، (2021)

فقط یک یادآوری، GranTurismo Folgore، که قبلاً با جزئیات طراحی کامل در سال گذشته فاش شده بود، دارای این مجموعه سه موتوره با ،وجی عظیم 1200 ، بخار (895 کیلووات) خواهد بود. این به گرند تورر اجازه می دهد تا از حالت س، کامل تنها در 2.7 ث،ه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) بپردازد.

مثل همیشه، این گزارش را با کمی نمک در نظر بگیرید، اما اگر با توجه به حرکت تهاجمی خودروساز به سمت برقی‌سازی درست باشد، تعجب نخواهیم کرد. چیزی که در این مرحله از آن مطمئن هستیم این است که مازراتی تا سال 2030 خودروهای بنزینی نخواهد داشت.

برای حمایت از این موضوع، Autocar به نقل از مدیرعامل مازراتی، Davide Gr،o اشاره کرد که به اهمیت لوانته الکتریکی و اینکه چگونه از توسعه مش، در 14 برند Stellantis سود می برد اشاره کرد.

در این گزارش مشخص نیست که آیا لوانته تبدیل خواهد شد یا خیر منحصرا الکتریکی برای مدل نسل بعدی خود. شایان ذکر است، گفته می شود لوانته بعدی از نسخه اصلاح شده پلتفرم Giorgio آلفارومئو استفاده می کند که توسط Grecale و GranTurismo نیز استفاده می شود. هر دو کراس اوور و کوپه دارای نسخه‌های ICE و EV هستند – مدل‌های اخیر انتظار می‌رود امسال وارد بازار شوند.

41 ع، ها

با ICE یا بدون آن، گزارش Autocar اشاره کرد که Levante Folgore از نسخه کم قدرت تر سه موتوره GranTurismo استفاده خواهد کرد. به طور خاص، این خودرو 745 ، بخار (555 کیلووات) قدرت تولید می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/629927/next-gen-maserati-levante-ev/

گزارش اخیر توسط اتوموبیل نشان می دهد که این شاسی بلند پرچمدار برای مدل نسل بعدی خود کاملاً الکتریکی خواهد شد و موتور احتراقی خود را با یک پیشرانه الکتریکی “تعویض” می کند.

مازراتی در راه تبدیل شدن به یک خودروساز تمام برقی تا پایان این دهه به ،وان بخشی از طرح Dare Forward 2030 Stellantis است. مازراتیسی که با باتری کار می کند، پلاک Folgore را به همراه خواهد داشت که از امسال یکی یکی وارد بازار می شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.