گفتگو با نیکو روزبرگ – سال پیروزی او.

دیدن آن تصاویر برای من فوق العاده احساسی بود. من تا به حال فیلم را ندیده بودم. پدرم آن را پیدا کرده بود و به مردمم داده بود، بدون اینکه من بدانم دوباره آن را کار ،د. روز اول سفر من را نشان می دهد، سفری که در ابوظبی به پایان رسید. من اکنون به همان موفقیت پدرم دست یافته ام. این چیزی است که ما می تو،م به اشتراک بگذاریم. و این فقط فوق العاده است.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/exclusive/mercedes-me-magazine/conversation-with-nico-rosberg/من می توانم با آن ارتباط برقرار کنم. من اغلب چنین احساسی داشته ام. همیشه بعد از مسابقه قبل از مسابقه است. شما همیشه به دنبال پیروزی هستید، همیشه انتظار دارید که چیزهای بیشتری ارائه دهید. خسته کننده و در عین حال عادی است.

هر وقت توانستم بقیه را ش،ت دهم. بالا،ه موضوع همین است. احساس سرخوشی که در آنجا روی سکو می ایستید – هیچ چیز شبیه آن نیست.

در مورد شما، بعد از پیروزی شما مسابقه بعدی وجود نداشت. بلافاصله پس از اعلام شما، مدیریت شما فیلمی را منتشر کرد که در آن شما را به ،وان یک پسر جوان در حال رانندگی کارتن نشان می داد. پدر شما، کیکه روزبرگ، بدون پیراهن در کنار پیست ایستاده است که خود قهرمان فرمول 1 جهان در سال 1982 است. او با غرور پسرش را تماشا می کند.

بهترین چیز فرمول 1 برای شما چه بود؟

به نظر می رسد بسیاری از ورزشکاران برتر تمایلی به شادی ندارند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.