گلگير جلو جک S5 اصلی مشاهده قیمت و خرید آنلاین یدک مارکت-پارس قطعه

برای خرید این چراغ‌ها می‌توانید سفارش خود را در هر ساعتی از شبانه روز در سایت فروشگاه یدک مارکت ثبت کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن قطعات خریداری شده را در بسته بندی شرکتی و فابریک به همراه ضمانت اصالت و سلامت کالا تحویل بگیرید. امکان ارسال فوری و دو ساعته برای مشتریان تهرانی فراهم شده است. با استفاده از مشاوره رایگان و تخصصی قبل از خرید و در نظر گرفتن قابلیت بازگشت وجه و مرجوع کردن دیگر جایی برای نگرانی در خریدهای اینترنتی باقی نمانده است. در صورتی که در رابطه با هر یک از مراحل ثبت سفارش، ابهاماتی در ذهن شما شکل گرفته است، می‌توانید با پشتیبانی فروش تماس بگیرید تا خریدی هوشمندانه را تجربه کنید. یکی از قطعاتی که همواره مورد بحث قرار میگیرد گلگیرهای خودرو میباشند این قطعات در دسته بندی قطعات بدنه خودرو قرار میگیرند اما به نوعی جای پای خود را در قطعات مصرفی خودرو باز نموده اند.

قابل ذکر است که هیچ گونه بتونه ای در فرایند رنگ آمیزی گلگیر جک اسفاده نمی شود. فروشگاه جک یدکی پخش کننده گلگير جلو راست و چپ جک S5 اصلی است برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش حضوری و آنلاین و تلفنی در خدمت مشتریان عزیز هستیم. فروشگاه اینترنتی فروش انلاین با در اختیار داشتن سهم عمده ای از بازار لوازم یدکی در ایران با تنوع بالا از لوازم خودرو های چینی در همراهی مشتریان در فرایند خرید لوازم یدکی خودرو و نهایت تلاش خود را مینماید. فروشگاه اینترنتی فروش آنلاین مرجع تخصصی نقد و برسی و فروش اینترنتی لوازم یدکی تمامی خودروهای در ایران است. اما گلگیر جلو جک S5 از انتهای درب های جلو و عقب خودرو شروع و به سمت جلو یا عقب ادامه داشته و تا سپرهای جلو و عقب کشیدن شده و در قسمت کاپوت یا صندوق عقب خودروتمام می شود .

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گلگير جلو راست جک S5 کد 1771” لغو پاسخ

همچنین جهت اطلاعات بیشتر از وب سایتشرکت ایرپارتس کودیدن فرمایید. را به صورت تلفنی یا آنلاین سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید. با پر کردن فرم زیر هر زمان که این محصول موجود شد از طریق ایمیل یا ارسال پیامک به شما اطلاع اینجا چک کنید رسانی خواهد شد. تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید. همچنین این قطعه به زیباسازی خودرو نیز بیشتر کمک می کند و آن را زیبا می کند.

توجه کنید که قطعات فابریک معمولاً با متریال بهتری تهیه می‌شوند و طول عمر بالاتری دارند. قطعات متفرقه ممکن است برای اتومبیل شما نصب نشوند و در این شرایط شما متحمل پرداخت هزینه‌های چندباره برای تعویض، نصب و خرید این قطعه شوید. زیرا این قطعه با آگاهی دادن به خودروهای عقبی و کناری در هنگام کاهش سرعت اتومبیل باعث می‌شود تا آن‌ها بتوانند عکس العملی به موقع (ترمزگیری صحیح) داشته باشند تا با خودروی شما برخورد نکنند. چین یدک محمد با داشتن چندین سال سابقه درخشان در امور صادرات،واردات و لوازم یدکی انواع خودروهای چینی اقدام به توزیع لوازم یدکی در سراسر کشور داشته است.

گلگير جلو جک S5 اصلی مشاهده قیمت و خرید آنلاین یدک مارکت-پارس قطعه

البته بدون وجود گلگیر جلو جک S5 و در اثر ضربات پی در پی و انباشته شدن لکه و خاک بر روی بدنه خودرو امکان دارد بدنه خودرو زنگ زده و فرسوده شود. روشن شدن این چراغ‌ها باعث می‌شود تا ایمنی رانندگی افزایش پیدا کند. درنتیجه اگر که در هنگام تصادف آسیب دیده باشند، لازم است هرچه سریع‌تر برای تعویض آن اقدام کنید.

همچنین دارای بیش از 10 شعبه در سراسر کشور میباشد و صرفا مجازی نمیباشد. می توان این محصول گلگیرجک را به صورت خام تهیه و رنگ آمیزی کرد. به علت نوسانات بازار جهت استعلام موجودی محصول، صمیمانه پاسخگوی شما عزیزان هستیم . برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

شما می توانیداین محصولرا از فروشگاه اینترنتیاتوپارت نتخریداری با قیمت مناسب نمایید. گلگیرها پیش از دیگر قطعات در ضربه ها یا تصادفات، ضربه ها را جذب می کنند و سبب می شوند تا بدنه خودرو جک S5 آسیب نبیند. برای دیدن محصولات شلگیر جلو L جک S5 و گلگیر جلو R جک S5 و براکت سپر R جک S5 کلیک کنید. از دیگر قطعات محافظ بدنه خودرو می توان به گلگیرهای جلو اشاره کرد.

فروش گلگیرجلو چپ جک S5 در تهران

گلگیر جک s5 در انواع وارداتی و شرکتی موجود و قابل انتخاب میباشد. کلیه قطعات خام از بهترین انواع موجود در بازار مناسب حرارت کوره میباشد و از لحاظ آستر و موم کاملا فابریک میباشد. در هنگام تصادفات بحث تعویض گلگیر و یا تهیه گلگیرهای خام و رنگ آمیزی آنها بسیار داغ میشود. در برخی خودروها مشاهده میکنید که رنگ قطعه تعویضی با رنگ بدنه خودرو متفاوت میباشد که چشم انداز خوبی به خودرو نخواهد داد. به دلیل نوسانات قیمت و محدودیت موجودی، امکان تغییر قیمت و عدم وجود کالا در لحظه سفارش وجود دارد. لطفا درخواست خود را ثبت نموده و منتظر تماس کارشناسان یدکی مارکت بمانید.

این محصول با کیفیت و درجه یک تولید شده و وارداتی کشور چین می باشد. کد رنگ داخل پلاک آلومینیومی که روی سینی زیر شیشه یا سر کمک قرار گرفته، ذکر شده است. گلگیر ، از پخش شدن گل و لای و سایر مواد روی جاده به ماشین ، پیشگیری میکنند . جاوا اسکریپت در مرورگر شما پشتیبانی نشده و سایت به درستی نمایش داده نمی شود . از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید. در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.

  • گلگیر ، از پخش شدن گل و لای و سایر مواد روی جاده به ماشین ، پیشگیری میکنند .
  • پارس قطعه دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و پلیس فتا ، مجاز به فعالیت اینترنتی و همچنین دارای بیش از 10 شعبه در سراسر کشور میباشد و صرفا مجازی نمیباشد.
  • یکی از چراغ‌های اصلی در سیستم روشنایی خودروچراغ خطر گلگیر جک S5 می‌باشد.
  • لطفا درخواست خود را ثبت نموده و منتظر تماس کارشناسان یدکی مارکت بمانید.
  • توجه کنید که قطعات فابریک معمولاً با متریال بهتری تهیه می‌شوند و طول عمر بالاتری دارند.

گلگیر جلو راست جک JAC S5، قطعه ای از بدنه خودرو محسوب می شود. این قطعات در واقع مثل یک ضربه گیر عمل می کنند ، مقاومت متفاوتی دارند و درجه سختی این گلگیرها مختلف است. گلگیر جلو راست جک JAC S5 در قسمت جلوی خودرو نصب می شود تا از کناره های موتور و جلوبندی خودرو محافظت کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.