گلگیر جلو راست جک S5 فروشگاه اینترنتی داف کالا-پارس قطعه

این گلگیر ها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که در مقابل نیروی باد مقاوم باشند و به نوعی خودرو آیرودینامیکی تر باشد و در ثانی از پاشیدن گل و لای و سایر مواد روی جاده به بدنه خودرو جلوگیری می کنند . یکی از چراغ‌های اصلی در سیستم روشنایی خودروچراغ خطر گلگیر جک S5 می‌باشد. با روشن شدن این چراغ، رانندگان دیگر فاصله‌شان را با خودروی شما در طول مسیر حفظ می‌کنند. جای گلگیر درست بعد از آخر درب های جلو و عقب ماشین ، آغاز میشود و به سمت جلو یا عقب ادامه پیدا میکند و تا به سپرهای جلو و عقب میرسد و در جای درب موتور و درب صندوق عقب ، به پایان میرسدبا توجه به جای گلگیر ، حتی در برخوردهای سطحی ماشین ها نیز، همیشه گلیگر در خطر آسیب دیدگی قرار دارد . استفاده از مطالب فروشگاه گاراژ یدک فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

خرید و قیمت گلگیر جلو جک اس 5

گلگیر جلو راست جک S5 فروشگاه اینترنتی داف کالا-پارس قطعه

به پشتوانه 14 سال فعالیت مستمر و حرفه‌ای در بازارلوازم یدکی خودرودر ایران، تلاش می‌کنیم تا تجربه بسیار خوبی از خرید آنلاین لوازم یدکی در YadakMarket.com را برای شما ایجاد کنیم. گلگیر جلو جک s5 در کوره صنعتی و استاندارد پارس قطعه رنگ آمیزی می شود. از لحاظ ظاهری و خواب و چین رنگ دقیقا مطابق قطعات رنگ فابریک می باشد. قطعات خام گلگیر های رنگ کوره ای از بهترین قطعات وارداتی موجود در بازار تهیه می شود.

محصولات مشابه

قابل ذکر است که هیچ گونه بتونه ای در فرایند رنگ آمیزی گلگیر جک گلگیر جلو جک s5 اسفاده نمی شود. فروشگاه جک یدکی پخش کننده گلگير جلو راست و چپ جک S5 اصلی است برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش حضوری و آنلاین و تلفنی در خدمت مشتریان عزیز هستیم. گلگیر جلو جک S5 به طور کلی این قطعه از صفحات که از ورق فلزی تولید شده میباشد که در کنار خودرو درست کنار درب سمت جلو( راست و چپ ) البته برای عقب هم همینطور و بالا و اطراف چرخ های جلو و عقب تعبیه شده است . فروشگاه اینترنتی فروش آنلاین مرجع تخصصی نقد و برسی و فروش اینترنتی لوازم یدکی تمامی خودروهای در ایران است. فروشگاه کارمیس پخش کننده گلگير جلو راست و چپ جک S5 است برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش حضوری و آنلاین و تلفنی در خدمت مشتریان عزیز هستیم.

در صورتی که این محصول را خریداری کرده اید تجربه خود از این محصول را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. شما می توانید بررسی محصول ، نقاط قوت و ضعف را در دیدگاه خود به اشتراک بگذارید.

چین یدک محمد با داشتن چندین سال سابقه درخشان در امور صادرات،واردات و لوازم یدکی انواع خودروهای چینی اقدام به توزیع لوازم یدکی در سراسر کشور داشته است. کاربران فروش آنلاین می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.

طبق جلو راست جک S5 کد 1769

به همین خاطر این قطعه همیشه در تصادفات در معرض ضربه قرار دارد. بنابراین گلگیر باید به‌گونه‌ای طراحی شود تا بتواند در برابر ضربه مقاومت کند. گلگیر همچنین در پشت خود ضربه‌گیرهای ورقی محکمی دارد تا خودرو را در برابر ضربات وارد شده مصون نگه دارد.

تن پارت پیشنهاد می‌دهد انجام این کار را به متخصص باسابقه در این زمینه بسپارید تا به این قطعه آسیبی وارد نشود. اما برای آشنایی بیشتر با نحوه تعویض گلگیر جک اس 5، می‌توانید به کانال آپارات تن پارت مراجعه کرده و فیلم‌های آموزشی مرتبط را مشاهده نمایید. گلگیر جک s5 در انواع وارداتی و شرکتی موجود و قابل انتخاب میباشد. کلیه قطعات خام از بهترین انواع موجود در بازار مناسب حرارت کوره میباشد و از لحاظ آستر و موم کاملا فابریک میباشد. شما می توانیداین محصولرا از فروشگاه اینترنتیاتوپارت نتخریداری با قیمت مناسب نمایید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از نظر اطمینان از تطابق رنگ قطعات بدنه رنگ کوره ای ذکر کد رنگ ضروری است.
  • قطعات متفرقه ممکن است برای اتومبیل شما نصب نشوند و در این شرایط شما متحمل پرداخت هزینه‌های چندباره برای تعویض، نصب و خرید این قطعه شوید.

گلگیر جلو حتی در تصادفات کوچک خودرو مدام در معرض ضربه و آسیب دیدگی قرار دارد . برای اینکه که صدمه دیدن سپر خود موجب خم شدن ورق فلزی گلگیر ها می شود. جهت عدم خطا در ثبت سفارش قابل ذکر است سمت چپ سمت راننده و سمت راست سمت شاگرد (کمک راننده) می باشد. پارس قطعه دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و پلیس فتا ، نماد ساماندهی کسب و کار از وزارت ارشاد میباشد.

پارس قطعه دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و پلیس فتا ، مجاز به فعالیت اینترنتی و همچنین دارای بیش از 10 شعبه در سراسر کشور میباشد و صرفا مجازی نمیباشد. بسته بندی گلگیر جک s5 به صورت یک لایه فوم یا پلاستیک حباب دار و جعبه قطعه خام می باشد. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.