یکبار مصرف ویژه فراری روما سی امین سال تاسیس برند را در چین جشن می گیرد


فراری سی امین سالگرد خود را در چین جشن می گیرد. در طول سه دهه، مارک ایتالیایی به 21 نمایندگی در سراسر کشور گسترش یافته است، که از زمان سفارش اولین فراری در پکن در سال 1992، راه طول، بود. این نشان دهنده ورود فراری به جمهوری خلق بود و اکنون، مارک ایتالیایی 30 سالگی خود را جشن می گیرد. با تولید روما مخصوص چین.

فراری روما یکباره توسط Tailor Made، برنامه شخصی سازی و شخصی سازی این خودروساز طراحی شده است. این با همکاری طراح برجسته چینی Jiang Qiong’er ساخته شده است که از زیبایی شناسی و هنر سنتی چینی الهام گرفته است.

یک آف رم سی امین سال حضور فراری در چین را جشن گرفت

17 ع، ها

کیونگگر به خاطر کارهایش با ریشه در ظرافت، زیبایی و میراث فرهنگ چینی شناخته شده است. او مفاهیم و تخصص را در هم آمیخت تا به ،یبی از فلسفه طراحی ایتالیایی و Chinoiserie Chic دست یابد.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

فراری روما بی‌نظیر دارای رنگ‌های متضاد و جذاب است: S،ilver Matte و Rosso Magma Glossy. دومی به قرمز سنتی چینی ادای احترام می کند. در همین حال، خطوط راه راه که در امتداد بدنه و داخل آن قرار دارند، از ویژگی‌های مشخصه مبلمان ک،یک سلسله مینگ الهام گرفته شده‌اند.

نسخه ویژه Roma همچنین دارای رکاب‌های فیبر کربنی با طراحی Tailor Made، یک قاب کلیدی رنگ‌شده با لاک قرمز و طلایی Boluo (یک تکنیک چینی باست، که به خاطر روکش بافت منحصربه‌فردش شناخته می‌شود) و یک صفحه تقدیم طلایی که روی آن حکاکی شده است. حروف چینی یشمی برای “30.”

در فرهنگ چین باستان، طلا نماد ثروت و خوشبختی است، در حالی که یشم نشان دهنده پاکی و ملایمت است. هر دو مترادف با آرزوهای خوب و احترام هستند.

روما با یک بسته س، زندگی طراحی شده توسط خود Qionger ارائه می شود که شامل موارد زیر است: مجموعه ای از چهار پخش کننده عطر (یکی برای هر فصل، ساخته شده با آبنوس و کریستال)، یک مجموعه ابزار چای با رنگ قرمز و طلایی رنگ آمیزی شده است. لاک بولو، جعبه سیگار آبنوس، زیرسیگاری با سنگ جوهر، ست چای ساخته شده با هنر بامبو بافی، بادبادک کاغذی ژوان، پتوهای ترمه، و ست چکرز چینی ساخته شده از عقیق و چرم. این اقلام به طور محتاطانه در داخل خودرو – در محفظه دستکش، دسته بازو و صندوق عقب ذخیره می شوند.


منبع: https://www.motor1.com/news/631425/ferrari-roma-،a-30th-anniversary/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.