یک‌بار WILL.I.AMG از نزدیک در ویدیوی Walkaround حتی عجیب‌تر به نظر می‌رسد


همکاری will.i.am و مرسدس AMG احتمالاً یکی از عجیب‌ترین کارهای موجود است. اما حتی عجیب‌تر محصول این مشارکت است که رسما به ،وان WILL.I.AMG شناخته می‌شود. این وسیله نقلیه یکباره زندگی خود را به ،وان یک مرسدس AMG GT کوپه 4 در آغاز کرد اما با یک مرسدس ک، G تعویض چهره عجیبی شد.

در ماه مه اعلام شد، نتیجه یک کوپه با ظاهری کنجکاو است که به لطف یک ویدیوی نزدیک از نزدیک، حتی عجیب‌تر به نظر می‌رسد. MercBenzKing. صحبت های زیادی در مورد این ساخت منحصر به فرد وجود دارد، اگرچه می تو،م با ،، که مسئول ایجاد آن هستند شروع کنیم.

WILL.I.AMG The Flip

4 ع، ها

گمرک ساحل غربی، سازنده محبوبی که از طریق برنامه Pimp My Ride از MTV به شهرت رسید، WILL.I.AMG را ساخت. این آ،ین همکاری با will.i.am که با نام دیگر “The Flip” شناخته می شود، ششمین پروژه ای بود که گمرک غرب ساحل با این خواننده رپ 47 ساله روی آن کار کرد.

لوگوی ،سی که به ،وان زینتی برای آن فاسیای جلویی مربع شکل ایستاده است، نشان ستاره سه پر Merc را در خود جای داده است. این لوگو نیز در مرکز هر چهار چرخ یافت می شود – همه برای تبلیغ مجموعه پوشاک و لوازم جانبی محدود “Bear Witness”.

و البته نباید از درهای لولایی عقب The Flip غافل شد که کوپه 4 در AMG GT را به یک کوپه من، با دو در تبدیل کرد.

تغییرات داخلی گسترده نیستند (به جز درهای بسیار بلند)، همانطور که به روز رس، در ،مت بیرونی عقب است. به استثنای سقف شیشه ای پانوراما با یک جزیره مرکزی، تزئینات فیبر کربنی، آسترهای آلکانترا و تشک های کف و رکاب درها با مارک WILL.I.AMG، انحراف زیادی در کابین اعمال نمی شود. محفظه موتور نیز بدون تغییر است، که چیز خوبی است.

Flip اولین حضور عمومی خود را در مسابقات فرمول 1 میامی Grand Prix انجام داد. این پروژه ممکن است غیر متعارف به نظر برسد، اما بد،د که برای یک هدف خوب ساخته شده است. به طور خاص، درآمد حاصل از مجموعه Bear Witness Drop 1 – نسخه محدود با هدف دستیابی به جوانان محروم و الهام بخشیدن به آنها برای دستیابی به چیزهای بزرگتر، از بنیاد i.am/Angel این هنرمند سود خواهد برد.


منبع: https://www.motor1.com/news/611000/one-off-williamg-walkaround-video/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.