یک داستان موفقیت با مرسدس بنز.

این که چگونه هر پیچ، هر خانه و هر درخت کنار جاده او را به یاد خانواده اش می اندازد. طلاق والدین خودش تقریباً 40 سال پیش ضربه سختی به او زد و یکی از دلایلی بود که او تلاش زیادی در مدرسه نکرد. دنی صادق و باز است. با وجود تمام اپیزودهای غم انگیز زندگی اش، همیشه عشق او به برند مرسدس بنز بود که او را تشویق می کرد که به آینده نگاه کند.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/exclusive/cl،ic-magazine/on-the-dad-route/ما اجازه داریم دو وسیله نقلیه را انتخاب کنیم و در آنها جاده های مورد علاقه خود را به ما نشان می دهد. این تصمیم به نفع مدل های 450 SEL (W 116) و 300 SEL 3.5 (W 109) است. دنی در حالی که به بیرون نگاه می کند اخم می کند و فکر می کند که آیا ما به باران اهمیت نمی دهیم. ما در بریت،ا هستیم – پس نه، دنی لوکاس عزیز، ما اصلاً مشکلی نداریم. ابتدا او را در مسیری که او آن را «مسیر پدرش» می نامد، دنبال می کنیم، مسیری که دوست دارد با دخترش هالی، ۱۷ ساله، و پسرش جیکوب، ۲۰ ساله، بعدازظهرهای یکشنبه طی کند. همانطور که او خلبان 450 SEL سالن عالی با رنگ آبی-ف،ی مگنتیت بر روی جاده‌های باریک است، او مشتاق خانواده‌اش، پیوند و اعتماد است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.