یک سفر جاده ای مجازی از طریق مکزیک.

جدای از چالش‌های رسمی، سفر از طریق شهرهای زیبا، ،ابه‌های باست، گذشته و جنگل‌های سرسبز ادامه می‌یابد تا اینکه در نهایت خود را در صحرای باجا کالیفرنیا بیابید. این دقیقاً جذابیت بازی‌های «دنیای باز» است: هیچ آغاز و پای، وجود ندارد، هیچ دوره بازی کاملاً از پیش تعریف‌شده‌ای وجود ندارد. دنیای بازی؟ شما باید آن یکی را برای خودتان حل کنید. و این تنها شباهت به یک سفر جاده ای “زندگی واقعی” نیست. حتی ظاهر ستاره جلد، یک مرسدس AMG Project ONE قرمز، شما را وادار می‌کند که بایستید و بپرسید: آیا واقعاً این فقط یک بازی است؟


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/lifestyle/me-magazine/forza-amg/

مسیر خود را در جاده‌ای باریک شنی در حاشیه آتشفشان La Gran Caldera می‌پیچید که دورافتاده مکزیک بی‌پایان در افق امتداد می‌یابد، احتمالاً فراتر از آنچه در واقعیت می‌بینید. به نوع جدیدی از سفرهای جاده ای پرماجرا خوش آمدید. نگران نباشید، در Forza Horizon 5 خطرناک نیست. از زمان انتشار در نوامبر 2021، این بازی رانندگی – در دسترس برای رایانه شخصی و کنسول بازی های ویدیویی Xbox – درخشش را در چشمان گیمرها قرار داده است، تحسین منتقدان را برانگیخته و اشتیاق بازیکنان را برای فرار را ارضا می کند. چیزی که فوراً خودنمایی می کند توجه به جزئیات و وسعت بی پایان دنیای مجازی است که در انتظار کشف است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.