1932 هلیکرون یک خودروی ملخ محور است که مانند لیفتراک هدایت می شود

را هلیکرون 1932 شبیه هیچ ماشین دیگری نیست به جای اینکه یک موتور میل محرک را بچرخاند و تایرها را بچرخاند، از طراحی ساده تری استفاده کرد – یک پروانه. این خودروها اغلب از موتورهای ساده و کارآمد موتورسیکلت استفاده می ،د. این ایده هرگز محقق نشد و بسیاری از وسایل نقلیه ملخ‌دار آن دوران نتوانستند زنده بمانند. آنها گواهی بر خلاقیت، نبوغ، و، شاید، غرور ما در آن زمان هستند.


منبع: https://www.motor1.com/news/612265/1932-helicron-propeller-driven-car/

طول آن 14 فوت است و چرخ های عقب را هدایت می کند. طراحان اصلی شاسی را برگرداندند و محفظه موتور را در جلو و چرخ‌های فرمان را در عقب قرار دادند، که باعث می‌شود رانندگی با دایره دور بزرگ آن خسته‌کننده باشد. طول آن کمکی نمی کند.

هلیکرون به طور کامل بازسازی شد و برای جاده، ملخ چرخان و همه چیز قانونی است. این خودرو تا حد امکان با قطعات اصلی به طور کامل بازسازی شده است. با این حال، برخی از چیزها، مانند کفن پروانه، باید ساخته شوند. گیج ها هم باید تعمیر می شدند، البته داشبورد ماشین هنوز اصل است، به همراه چرخ های سیم 19 اینچی، چراغ های جلو، پدال ترمز، فرمان، کلید چراغ، دنده فرمان و پلاک.

موتور اصلی با ماشین که یک موتور تخت بود پیدا نشد. در عوض، روند بازسازی شاهد یک موتور قوی‌تر و مدرن‌تر از سیتروئن بود که پروانه را با میل لنگ مستقیماً به توپی تیغه متصل می‌کرد. دارای یک پایه ثابت با زمین کوهنوردی است که به شتاب گیری خودرو کمک می کند زیرا سریع نیست. یک تپه ساده می تواند راننده را مجبور کند که از وسیله نقلیه خارج شود تا آن را هل دهد، اما فرمان، پدال گاز و ترمز به راحتی از بیرون خودرو قابل دسترسی هستند، که باعث می شود فشار دادن آن کمی ایمن تر از یک وسیله نقلیه مدرن باشد.

هلیکرون 1932 که در سال 2000 در انباری فرانسوی یافت شد، یک ، شاخدار خودرویی است. این وسیله نقلیه قدیمی از یک ملخ برای رانش استفاده می کرد و یک ماشین پر سر و صدا و سخت را ایجاد کرد که اکنون در تنسی ،ن است. یک ویدیوی جدید از کانال YouTube Cars Barcroft یک نمای کلی از این وسیله نقلیه را ارائه می دهد که به طور کامل ویژگی های عجیب و غریب آن را خلاصه می کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.