1965 VW Beetle Woodie Barn Find کاندیدای عالی برای بازسازی سریع است

مثل همیشه، مایلیم نظر شما را در این مورد بد،م، بنابراین پس از تماشای ویدیوی تعبیه شده در بالا، به بخش نظرات زیر بروید تا نظرات خود را به ما ارائه دهید.


منبع: https://www.motor1.com/news/670447/vw-beetle-woodie-barn-find-video/

همانطور که در ویدیو می بینید، این یک چیز کوچک جذاب است، حتی اگر پانل های کناری چوب مصنوعی از اوج خود گذشته باشند و دریچه آن از بین رفته باشد. اما همانطور که مجری می‌گوید، به نظر می‌رسد که پایه‌ای عالی برای یک پروژه چرخشی سریع است، با موتور پایه خنک‌کننده هوای آن که هنوز در عقب قرار دارد و همان طرح مک،کی اولیه بیتل.

این سوسک قرمز خاص یک مدل 1965 است که مدت زیادی است که می نشیند و صاحب قبلی آن را از عمویش به ارث برده است. او سعی کرد آن را به جاده بازگرداند اما هرگز نتوانست پروژه را به پایان برساند، بنابراین آن را فروخت.

بیتل چوبی با چهره آمریکایی قبل از جنگ و پانل های جانبی سفارشی، یک ماشین کوچک عجیب و غریب است. همانطور که مشخص است، شرکتی به نام Stevenson Projects وجود دارد که در دهه 1980 شروع به فروش یک کیت خودت انجام داد تا یک باگ دهه 50 یا 60 را به یک VW Woody تبدیل کند. در واقع، شرکت مستقر در کالیفرنیا امروز مجموعه ای از طرح های 40 دلاری را به شما می فروشد، اما همانطور که در ادامه ذکر شد وب سایت آن، “این طرح ها 30 سال قدمت دارند و مورد تایید DOT نیستند.”

اما به نظر می رسد که سوسک قدیمی خوب حتی می تواند به یک واگن چوبی شبیه فورد دهه 1940 تبدیل شود، همانطور که در ویدیوی تعبیه شده در بالای این صفحه نشان داده شده است. باستان شناسی کانال یوتیوب.

همچنین از لیستی که روی درب عقب ،بانده شده است، مشخص است که مالک قبلی نقشه هایی برای خودرو داشته است، اما همانطور که گاهی اوقات اتفاق می افتد، این خودروهای قدیمی همیشه توجه مورد نیاز خود را به خود جلب نمی کنند. یک سقف وینیل جدید ،یداری شد و کارهای برقی روی آن انجام شد، اما همین.

فول، واگن بیتل ک،یک در طول زمان به ،وان پایگاهی برای هزاران وسیله نقلیه مختلف عمل کرده است، از کالسکه نمادین Meyers Manx تا انواع خودروهای کیت.

با این وجود، خوب است بد،د که یک ک،یک زیبا و قابل دستیابی مانند این به دست ،ی رسیده است که می تواند آن را تعمیر کند و درخشش آن را بازگرداند تا بتواند بار دیگر در خیابان ها پرسه بزند (البته نه زیر باران).

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.