1974 شورلت کوروت انبار پیدا شد اولین شستشو در 34 سال

با کمک تیمی از متخصصان، این شورت کوروت ک،یک جان تازه ای یافته است. این خودرو که زم، پوشیده از گرد و غبار، ،یفی و مدفوع موش بود، اکنون تقریباً به خوبی جدید به نظر می رسد. این گواهی بر اشتیاق و فداکاری علاقه مندان به اتومبیل است که مایلند برای زنده ، یک ک،یک قدیمی تلاش کنند.


منبع: https://www.motor1.com/news/652333/1974-corvette-barn-find-detailing/شورولت کوروت 1974 یک خودروی اسپرت قدرتمند و شیک بود که در بین علاقه مندان به خودرو بسیار محبوب بود. با این حال، یک کوروت استینگری خاص به مدت بیش از 34 سال در انباری پنهان بود، دست نخورده و دیده نشده بود. این تا زم، بود که تیمی از متخصصان و علاقه مندان به خودرو، از جمله رابی لیتون، برای کمک به مالک، تری، در بیرون آوردن خودرو از مخفیگاه و بازگرداندن آن به شکوه سابقش فراخوانده شدند.

متأسفانه ماشین در انباری رها شده بود و با گذشت سالها، غبار، خاک و آوار روی آن پوشیده شده بود. موش‌ها نیز در داخل خودرو ،ن شده بودند و مدفوع و سایر ،‌ها را در سراسر داخل خودرو رها کرده بودند.

علیرغم آسیب های وارد شده توسط موش ها، تیم در WD Detailing توانست ماشین را به زندگی بازگرداند. آنها قفسه چمدان را برداشتند و بیرون، چرخ‌ها و محل موتور را کاملا تمیز ،د. آنها همچنین فضای داخلی را جدا ،د و تمام اجزای آسیب دیده را از بین بردند و لکه های باقی مانده از موش ها را تمیز ،د.

در این ویدیو، تری توضیح می دهد که کوروت استینگری ک،یک در سال 1982 ،یداری شد و از سال 1989 پارک شده بود. این یک ،ید فوری بود، اما او همیشه به آن افتخار می کرد.

اولین دستور کار تیم این بود که ماشین را از سوراخ بتنی که مدت زیادی در آن نشسته بود بیرون ،شند. آن‌ها سپس دست به کار شدند تا ،مت بیرونی ماشین را که سال‌ها ،یف و گرد و غبار پوشانده شده بود، تمیز کنند. هنگامی که آنها شروع به جاروبرقی ماشین ،د، شواهدی از موش هایی پیدا ،د که داخل خودرو را اشغال کرده بودند. موش ها صدمات زیادی وارد کرده بودند و لکه ها و لانه هایی از خود به جا گذاشته بودند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.