1983 Chevy Camaro Z28 واقعی به نظر می رسد، اما واقعاً یک ماشین RC در مقیاس 1/25 است

برای اطمینان از اینکه بدنه برای نصب آماده است، یوتیوبر مجبور شد ماشین تبلیغاتی را پاره کند و چراغ‌ها، فضای داخلی و شیشه‌های جلو را جدا کند. سپس با استفاده از ایر براش و شارپی، هر ،مت از جمله کل بدن را شرح داد. او حتی آینه های جانبی را با پرینت سه بعدی برای ساخت آن به صورت واقعی تر کرد.

یوتیوبر با استفاده از موتور و پیشرانه N20 کیت شاسی را تکمیل کرد و آن را برای وسایل الکترونیکی و باتری که قرار بود اضافه شود آماده کرد. ESC، باتری و گیرنده در داخل بدنه نصب شده بودند و داخل ،اب‌بازی کامارو پاره شده بود. برای گیرنده، او استفاده از Radiolink R4FGM را انتخاب کرد، در حالی که از زیپ برای ایمن ، سیم ها استفاده شد. باتری با استفاده از نوار ،ب بسته شد.

پس چیکار کرد؟ ابتدا باید شاسی را بازسازی می کرد. او از کیت شاسی FF4 1/25 استفاده کرد که کاملاً با خودروی تبلیغاتی مطابقت داشت. کیت ساخت خود با طرح موتور جلو و دیفرانسیل عقب عرضه شد. او همچنین چرخ های پنج پره را به ،وان پایه انتخاب کرد.

مدل مقیاس کامارو که در اینجا به ،وان یک خودروی تبلیغاتی شروع شد، به ،وان یک پ،تیک بی‌جان با چرخ شروع به کار کرد. رنگ یکنواخت است و پایان قطعاً فاقد جزئیات مهم است. ناگفته نماند که شاسی آن به هیچ وجه به یک ،اب بازی رادیویی کنترل نمی شود.

نتیجه همان چیزی بود که در بالا می بینید – نسل سوم مدل کامارو RC با نمای بیرونی دقیق. شیشه های جلو سیاه شده بودند تا فضای داخلی از دست رفته را پنهان کنند، اما در کل، کار چشمگیر بود و سزاوار نگاه دوم است. برای خلاصه ای از روند ساخت، ویدیوی بالای این صفحه را تماشا کنید.


منبع: https://www.motor1.com/news/622611/1983-chevy-camaro-z28-rc-build/

یکی از این علاقه‌مندان، Make It RC YouTube است و برای آ،ین بارگذاری خود، یک ماشین مدل تبلیغاتی شوروی کامارو Z28 1983 را به یک RC کاملاً کاربردی 1/25 تبدیل کرد.

ماشین های کنترل از راه دور اغلب از یک جعبه ساخته می شوند و به ،وان یک کیت کامل ،یداری می شوند. با این حال، برخی از علاقه مندان وجود دارند که ترجیح می دهند RC را خودشان از ابتدا بسازند یا حداقل یک ماشین مدل را به یک ماشین تبدیل کنند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.