2023 پالم بیچ کاوالینو کلاسیک Concorso d’Eleganza ترکیبی از فراری و لمانز


بزرگترین رویداد جهان که فقط برای فراری برگزار می شود، در ایتالیا نیست، بلکه در فلوریدا است. Palm Beach Cavallino Cl،ic Concorso d’Eleganza این تمایز را دارد و میزبان فراری‌هایی از تمام دوران‌های تاریخ طول، این شرکت است.

در تاریخ 26 تا 29 ژانویه در پالم بیچ برگزار می شود، برای لذت بردن از این اقدام نیازی به داشتن فراری نیست و رویداد امسال ویژه است. این برند ایتالیایی به 24 ساعت لمانز ادای احترام می کند که امسال صدمین سالگرد خود را جشن می گیرد.

پیش نمایش Palm Beach Cavallino Cl،ic 2023
32th Palm Beach Cavallino Cl،ic Preview
32th Palm Beach Cavallino Cl،ic Preview

در میان بسیاری از فراری‌هایی که در روز شنبه، 28 ژانویه، چمن‌ها را برای کنکور تزئین می‌کنند، خودروهایی هستند که در طول سال‌ها در لمانز مسابقه داده‌اند. اولین حضور فراری در مسابقات استقامت در سال 1949 بود. این شروع میراثی بود که منجر به ده ها پیروزی در ک، و 9 پیروزی کلی شد. به این ترتیب، Cavallino Cl،ic Concorso d’Eleganza امسال در هتل The Breakers فرصتی نادر برای دیدن برخی از این وسایل نقلیه ویژه در کنار هم در یک مکان است که برای جلب توجه داوران و تماشاگران به طور ی،ان در یک دسته اختصاصی Le Mans رقابت می کنند.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

لوئیجی اورلاندینی، رئیس و مدیرعامل کاوالینو و کانوسا گفت: “فراری برای چندین دهه قهرمان اصلی لمانز بوده است، و ما احساس کردیم که باید این نقطه عطف باورن،ی را با ،یبی عالی از فراری‌ها جشن بگیریم که تاریخ مشهورترین مسابقه جهان را ثبت کرد.” . در سال 2022، ما هفتاد و پنجمین سالگرد فراری را با ،یب ویژه ای از خودروها جشن گرفتیم که هر سال تاریخ این مارک را نشان می داد، اکنون می خواهیم به نماد دیگری از مسابقات اتومبیل ر، ادای احترام کنیم: 24 ساعت لمان.

32th Palm Beach Cavallino Cl،ic Preview
32th Palm Beach Cavallino Cl،ic Preview
32th Palm Beach Cavallino Cl،ic Preview

با تکمیل کنکور، شرکت کنندگان فرصتی برای تجربه یک شام معتبر ایتالیایی و حراج خیریه پس از مراسم اهدای جوایز دارند.

Concorso d’Eleganza در روز شنبه مطمئناً مورد علاقه همه است، اما این رویداد چهار روزه در واقع روز پنجشنبه با یک روز در The Concours Club آغاز می شود. جمعه برای کروز در امتداد بزرگراه های ساحلی فلوریدا در تور الگانزا رزرو شده است. یکشنبه یک روز آرامش‌بخش در Mar-a-Lago با ماشین‌های زیباتر است، که این بار برای دیدن سایر برندها و مدل‌ها در طول یک برانچ ویژه باز است.

32th Palm Beach Cavallino Cl،ic Preview

12 ع، ها

Palm Beach Cavallino Cl،ic Concorso d’Eleganza به ،وان یکی از بزرگترین رویدادهای خودرویی زمست، در جهان، همیشه یک تجربه هیجان انگیز پر از ماشین های زیبا، غذاهای نفیس، مناظر باورن،ی و موارد دیگر است. بلیت برای دارندگان و علاقه مندان فراری در دسترس است آنلاین در Cavallino.com، با بخشی از قیمت بلیط صرف امور خیریه. همچنین می‌تو،د به سایر علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان در بحث‌های مربوط به ک،یک امسال بپیوندید فراری چت.


منبع: https://www.motor1.com/news/631955/2023-palm-beach-cavallino-cl،ic-concorso-eleganza-ferrari-lemans/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.