25 سال از خودروی ایمنی مرسدس بنز.

Mayländer، که از Sc،rndorf در سوابیا اصالت دارد، با افتخار یک مرسدس بنز C 36 AMG نقره ای را با شماره ثبت نام ترجیحی خود S – BM 300 انتخاب کرد، اما در نهایت آن را خیلی سریعتر از آنچه که می خواست پس داد. او یادآور می‌شود: «در آن زمان مرسدس به دنبال یک C 36 AMG بود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دنبال یک C 36 AMG بود، و بنابراین من ماشینم را در ماه مه 1996 پس از مدت کوتاهی برگرداندم زیرا به ،وان یک خودروی ایمنی در فرمول یک مورد نیاز بود. .

اولین خودروی ایمنی من در فرمول یک در سال 2000 یک مرسدس بنز CL 55 AMG بود. این یک کوپه لو، راحت با صندلی‌های چرمی تهویه‌شده و قدرت زیاد بود.» دورهای پرسرعتی که چند سال بعد توسط این راننده مسابقه ای اصیل در مرسدس بنز CLK 63 AMG رانندگی کرد و برای اولین بار حس یک خودروی اسپرت واقعی را به او داد، بسیار دیدنی بود. Mayländer می‌گوید: «هنگامی که باران می‌بارید، به دلیل دم س، کاملاً خائنانه بود، رانندگی یک جانور واقعی بود – اما واقعاً سرگرم کننده بود.»


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/innovation/milestones/25-years-safety-car/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.