296 GTB اولین خودروی زیر 7 دقیقه ای فراری در نوربرگ رینگ است

به گفته فراری، 296 GTB دارای وزن خشک 3241 پوند (1470 کیلوگرم) است، در حالی که پیشرانه هیب، – که ،یبی از یک موتور V6 3.0 لیتری نصب شده در مرکز و دو موتور الکتریکی است – در مجموع 819 ، بخار قدرت و 546 پوند فوت (546 پوند فوت) تولید می کند. 740 نیوتن متر) گشتاور.

پیست نوربرگ رینگ آلمان یکی از چالش‌برانگیزترین پیست‌های مسابقه‌ای در جهان است، با سطح ناهموار، طرح‌بندی پیچ‌خورده و طول طاقت‌فرسا ۱۲.۹ مایلی (۲۰.۸ کیلومتری) که منجر به نام مستعار آن «جهنم سبز» شد.

ع، – فراری 296 GTB، تست جاده

33 ع، ها

مثل همیشه، مایلیم نظر شما را در مورد ویدیوی تعبیه شده در بالای این صفحه بد،م، بنابراین پس از تماشای آن، به بخش نظرات در زیر بروید تا نظرات خود را در اختیار ما قرار دهید.


منبع: https://www.motor1.com/news/671465/ferrari-296-gtb-nurburgring-lap-video/

یکی از این رکوردها در ماه آوریل توسط مجله ماشین آلمان به ثبت رسیده است ماشین اسپرتاما ویدیوی – تعبیه شده در بالا – تنها چند روز پیش منتشر شده است که یک فراری 296 GTB به سریع ترین فراری جاده ای تا کنون در نوردشلایف تحت هدایت راننده آزمایشی مجله، کریستین گبهارت تبدیل شده است.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

علاوه بر این، اگر ،ی نمی‌خواهد موتور V6 کوپه را در حین رانندگی در شهری پر ازدحام بالا ببرد، یک حالت رانندگی تمام الکتریکی نیز وجود دارد که می‌تواند به لطف یک باتری یکپارچه 7.45 کیلووات ساعتی که موتورهای الکتریکی را تغذیه می کند. فراری 296 GTB نیز یک پلاگین هیب، است، بنابراین باتری با ظرفیت بالا ذکر شده را می توان از شارژر EV شارژ کرد.

این برای افراد ضعیف نیست، مطمئناً، و به همین دلیل است که رکوردهای ثبت شده در بخش حلقه شمالی (Nordschleife) در نوربرگ رینگ، در مقایسه با سایر آهنگ‌های کم‌تر، وزن زیادی برای آنها دارد.

شایان ذکر است که فراری 296 GTB که زمان زیر 7 دقیقه را تعیین کرده بود از ،تیک های میشلین پایلوت اسپورت کاپ 2 R استفاده می کرد که نیمه لغزنده هستند و به پک Assetto Fiorano مجهز شده بود که دارای کمک فنرهای قابل تنظیم Multimatic بود. و چندین ویژگی کاهش وزن که آن را به سلاحی متمرکزتر در مسیر حرکت نسبت به برادر معمولی و نوع پایه خود تبدیل می کند.

همچنین این اولین فراری است که یک دور زمان‌بندی‌شده در حلقه شمالی نوربرگ رینگ کمتر از هفت دقیقه با کرونومتر نشان می‌دهد که 6:58.7 دقیقه را نشان می‌دهد. این تقریباً دو ث،ه سریع‌تر از فراری بعدی در لیست، ی،ی 488 Pista، و تقریباً سه ث،ه سریع‌تر از یک Dodge Viper ACR است که سرعت 7:01.3 را با بسته‌بندی Extreme Aero اجرا می‌کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.