375-HP Inline-Six، طولانی تر از دو در E-Class

هنوز قیمتی در دسترس نیست، اما مرسدس می گوید که کوپه 2024 CLE را در اوایل سال آینده در نمایندگی های ایالات متحده خواهد داشت. CLE Cabriolet – نسخه روباز همان خودرو – در تاریخ بعدی وارد بازار خواهد شد. نسخه‌های کوپه و کانورتیبل با برند AMG نیز در حال توسعه هستند.

مرسدس بنز CLE (2023) مرسدس بنز CLE (2023) مرسدس بنز CLE (2023)
مرسدس بنز CLE (2023)

فضای داخلی، به ،ه خود، تقریباً یک کپی کربنی از کابین ک، C با یک صفحه نمایش بزرگ 12.3 اینچی مستقل در کنسول مرکزی و یک دسته ابزار دیجیتال 11.9 اینچی دیگر است. صندلی های جلو بسیار متفاوت هستند، با این حال، با طراحی انحصاری CLE که دارای دو بلندگو در سطح پشت سری ها به ،وان بخشی از سیستم صوتی استاندارد Burmester ممتاز است. برای اولین بار در یک مرسدس، قفل صندلی ها با حلقه ناپا ظریفی که در لبه بالایی پشتی قرار دارد باز می شود تا امکان دسترسی به صندلی های عقب فراهم شود.

42 ع، ها

مرسدس بنز CLE (2023)

در مقایسه با یک سدان ک، C معمولی، CLE کوپه جدید شش دهم اینچ پایین تر از زمین قرار دارد. طرح تعلیق شامل چهار لینک در هر چرخ در جلو و ساختار چند پیوندی در محور عقب است. علاوه بر سیستم تعلیق استاندارد، مرسدس یک گزینه اسپورت‌تر را نیز ارائه می‌کند – استاندارد در مدل شش سیلندر و اختیاری با بسته AMG برای مدل چهار سیلندر – با فنرهای سفت‌تر و فرمان مستقیم‌تر.

مرسدس بنز CLE (2023)

بیایید با خبر بزرگ شروع کنیم – این فقط یک ک، C با دو در نیست. در حالی که CLE همان فاصله بین دو محور 112.8 اینچی را با C دارد، 4.0 اینچ طول، تر است و طول کل 191.0 اینچ است. این باعث می‌شود نه تنها 6.5 اینچ از ک، C کوپه بلندتر باشد، بلکه شش دهم اینچ نیز از ک، E کوپه بلندتر است. علاوه بر این، مدل دو در فقط 1.1 اینچ کوتاهتر از شاسی بلند ک، C چین است.

مرسدس بنز CLE (2023)


منبع: https://www.motor1.com/news/675239/2024-mercedes-benz-cle-coupe-debut/مرسدس بنز CLE (2023)

صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد. برخلاف طیف موتورهای چهار سیلندر ک، C جدید، CLE با پیشرانه شش سیلندر موجود عرضه می‌شود. CLE 450 4Matic دارای یک میل شش سیلندر خطی 3.0 لیتری توئین توربو است که توسط یک ژنراتور استارت یکپارچه برای حدا،ر قدرت 375 ، بخار و گشتاور 369 پوند فوت پشتیب، می شود. این مجموعه همچنین شامل یک گیر،س 9 سرعته اتوماتیک و یک سیستم چهار چرخ متحرک است که برای وزن کمتر در مقایسه با قطعه مربوطه در ک، C کوپه دوباره طراحی شده است.

ما فکر می‌کردیم که این روز هرگز نخواهد آمد، اما مرسدس بنز بالا،ه از CLE کوپه جدید خود رونمایی کرد. پس از دیدن ع،‌های جاسوسی بی‌شماری از سقف سخت دو در جدید از اشتوتگارت – مدلی که هر دو کوپه ک، C و E ک، کوپه را جایگزین می‌کند – این خودروساز CLE کوپه 2024 را در شکوه کامل خود قبل از عرضه به بازار که برای اوایل آینده برنامه ریزی شده است نشان می‌دهد. سال

از نظر طراحی، CLE 2024 چندان غافلگیر کننده نیست زیرا دارای زبان طراحی کلی مشابه ک، C است. با این حال، جزئیاتی مانند ستون A با شیب شدیدتر، پیش‌آمدگی کوتاه‌تر در جلو و کمی بلندتر در عقب، به‌علاوه قوس چرخ‌های بزرگ‌تر، جلوه متمایزتری به سقف سخت دو در می‌دهد.

همچنین یک مدل پایه چهار سیلندر در ایالات متحده وجود دارد. CLE 300 4Matic از یک موتور 2.0 لیتری توربو، همچنین یک هیب، ملایم، با 255 ، بخار قدرت و 295 پوند فوت گشتاور بهره می برد. این دستگاه به همان 9 سرعته اتوماتیک و سیستم 4Matic اختصاصی این شرکت متصل می شود. در مورد عملکرد دو نسخه CLE برای بازار ایالات متحده، علاوه بر حدا،ر سرعت، که به صورت الکترونیکی به 130 مایل در ساعت محدود شده است، صحبتی وجود ندارد.

صحبت از CLE کابریولت، همراه با ع، های رسمی CLE Coupe دو ع، است که هر دو مدل کوپه و کانورتیبل را نشان می دهد. خودروی سفید رنگی که در زیر نشان داده شده است، اولین نگاه ما به جایگزینی روباز برای ک، C کابریولت و ک، E کابریولت است که به احتمال زیاد در زمان عرضه CLE کوپه، منع، کننده فناوری و موتورهای CLE Coupe خواهد بود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.