650000 خودروی ولوو با به‌روزرسانی OTA تجربه بهبود یافته Apple CarPlay را دریافت کردند

ولوو همچنین تغییرات دیگری را انجام خواهد داد که «شامل بهینه‌سازی‌های جزئی کالیبراسیون موتور و رفع اشکال‌ها می‌شود» که بیشتر شبیه به‌روزرس، برای یک گوشی است تا یک خودرو. این به‌روزرس، فقط در مدل‌های ولوو با داخلی Google موجود است و ممکن است ویژگی‌ها در بازارهای مختلف متفاوت باشد.

این سوالی است که مشتریان در سال های آینده به طور فزاینده ای از خود می پرسند زیرا صفحه نمایش های ماشین شما به میدان جنگ آینده برای زمان، توجه و پول شما تبدیل می شود. تجربه دیجیتال ارائه شده در وسایل نقلیه امروزی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد و خودروسازان می خواهند آن را کنترل کنند. جنرال موتورز اعلام کرد که پشتیب، از Apple CarPlay و Android Auto را کنار می‌گذارد و سیستم‌عامل درون خودروی خود را طراحی می‌کند، که نوید خوبی برای قابلیت همکاری آینده بین دستگاه‌هایی که میلیون‌ها نفر از قبل دارند و خودروهای پیشرفته فردا را ندارند.


منبع: https://www.motor1.com/news/670174/volvo-cars-improved-apple-carplay-ota-update/

Polestar 2 اوا، سال گذشته به‌روزرس، در دسترس داشت که 69 ، بخار قدرت و 15 پوند فوت گشتاور اضافه کرد. قدرت اضافی رایگان نبود، 1195 دلار اضافی برای ارتقا هزینه کرد، که قدرت کلی خودروهای برقی را به 476 ، بخار و گشتاور 502 پوند بر فوت رساند و زمان صفر تا 60 خودرو را از 4.5 به 4.2 ث،ه کاهش داد. آیا ارزش آن 1100 دلار است؟

8 ع، ها

به‌روزرس،‌های هوایی به خودروسازان آزادی تقریباً بی‌پای، در به‌روزرس، نحوه تعامل کاربران با خودروهایشان می‌دهد. همچنین به آنها کنترل بسیار زیادی بر تجربه می دهد، با اشتراک ها و ویژگی های قفل ، دیوارهای پرداخت و قابلیت عملکرد در پشت هزینه اضافی. اما به‌روزرس،‌ها می‌توانند ویژگی‌های جدیدی را برای وسایل نقلیه قبلاً فروخته شده نیز به ارمغان بیاورند.

آپدیت OTA Apple CarPlay ولوو

صفحه‌نمایش مرکزی نیز کنار گذاشته نمی‌شود و ولوو دکمه جدیدی را برای بی‌صدا ، تماس روی نمایشگر ارائه می‌کند. این خودروساز همچنین کاشی CarPlay را به‌روزرس، می‌کند، که اکنون اطلاعات رسانه را نمایش می‌دهد و امکان دسترسی آسان به کنترل‌های پخش، م، و پرش برنامه را فراهم می‌کند. ،، که از CarPlay استفاده نمی‌کنند، می‌توانند منتظر تصمیم‌گیری باشند که آیا آینه‌ها باید هنگام قفل ، ماشین جمع شوند یا خیر.

آ،ین به‌روزرس، ولوو، تجربه Apple CarPlay را در بیش از 650000 خودرو بهبود می‌بخشد. این خودروساز ویژگی‌های اپل را بهتر در داخل کابین ادغام می‌کند و اطلاعات بیشتری را در نمایشگر راننده قرار می‌دهد و در عین حال چیدمان ویژگی را در صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی مرکزی تغییر می‌دهد.

مهم ترین به روز رس، به نمایشگر درایور اجازه می دهد تا به طور بومی از نقشه های اپل و سایر برنامه های ناوبری پشتیب، کند و اطلاعات را در پشت فرمان قرار دهد. صفحه نمایش همچنین می‌تواند اطلاعات تماس را نشان دهد و به رانندگان اجازه می‌دهد با استفاده از کنترل‌های روی فرمان خودروی خود به تماس‌ها پاسخ دهند، رد کنند و به تماس‌ها پایان دهند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.