6×6 تبدیل شده با تریلر یک خانه فوق العاده برای خانواده پنج نفره است

فضای داخلی شگفت انگیز است، با دو بخش کشویی که فضای نشیمن را دو برابر می کند. این دارای یک گذر از طریق کابین است. پنجره ها و نورگیرها به کمک دیوارهای تخته سه لا سفید کاری شده، فضای داخلی را مطبوع و س، می کنند. آشپزخانه شامل یک سینک، یک یخچال کوچک و یک اجاق گاز چهار شعله است. کاناپه و ناهار خوری هر دو به تخت تبدیل می شوند. در پشت، دو تخت دوطبقه و انباری برای کتاب، لباس و وسایل مدرسه وجود دارد.

روی هم رفته، ،ید کامیون، تری،، تج،ات و مصالح ساختم، 80000 دلار هزینه داشت. خانواده خانه خود را فروختند و از درآمد حاصله برای پرداخت همه چیز استفاده ،د. برای پنج نفر آنها، این یک تعطیلات نیست. این زندگی واقعی است، از جمله لباسشویی، آشپزی، و آموزش در خانه. اما آنها پشیمان نیستند و این فرصت را سرمایه گذاری در خانواده خود می دانند.


منبع: https://www.motor1.com/news/631172/converted-6×6-with-trailer-overlanding-،me/

زندگی در جاده رویایی است که بسیاری از مردم در آن به اشتراک می گذارند، حتی اگر فقط از طریق YouTube به ،وان معاون زندگی کنید. دیدن اینکه مردم چگونه زندگی روزمره خود را مدیریت می کنند، در حالی که در حومه شهر پرسه می زنند، سرگرم کننده است. افزودن بچه‌ها به این ،یب، مجموعه‌ای کاملاً جدید از چالش‌ها را ایجاد می‌کند، اما در مورد این خانواده پنج نفره، به نظر می‌رسد که آن‌ها به خوبی سازگار شده‌اند.

شروع با وسیله نقلیه من، همه تفاوت را ایجاد می کند. در این مورد، مازاد نظامی تراکتور نیمه کامیون استوارت و استیونسون M1088 1998. این خودرو که در ابتدا به ،وان یک کامیون کمپرسی پیکربندی شده بود، دارای سیستم باد ، ،تیک است و بیش از چالشی است که فضای زندگی 26000 پوندی را در تمام انواع زمین جابجا می کند. این اولین تبدیل استوارت و استیونسون نیست که اخیراً دیده‌ایم. این کامیون های دیزلی عملا غیر قابل توقف هستند. در این مورد، M1088 فقط با م،ن سوخت 55 گالن و حدا،ر سرعت 50 مایل در ساعت محدود می شود.

این خانواده که به طور کامل با غذا و 65 گالن آب تهیه شده است، می تواند بیش از یک هفته در خارج از ش،ه زندگی کند. بخاری دیزلی داخل کابین کامیون، فضای نشیمن و دوش در فضای باز را گرم می کند. باتری ها 600 آمپر ساعت برق تولید می کنند که از یک آرایه خورشیدی 2600 وات شارژ می شود.

خانواده به جای اینکه همه چیز را در فضای زندگی فشرده کنند، از یک تری، برای ذخیره غذا، ابزار، دوچرخه و سایر لوازم استفاده می کنند. مانند فضای زندگی، خانواده تری، را ساختند و با انجام کار خود در هزینه صرفه جویی ،د. در صورت امکان، آنها از مواد رایگان، بازیافتی یا بازیافتی، از جمله چوب انبار، برای صرفه جویی در هزینه استفاده ،د.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.