فورد فوکوس ST پک پیست با سیستم تعلیق سفت‌تر و ترمزهای بزرگ‌تر دریافت می‌کند

دفترهای سفارش برای هات هچ اکنون با اولین تحویل مشتری برای نوامبر امسال باز است.

7 ع، ها

فورد فو، ST اکنون یک میوه ممنوعه در ایالات متحده است، اما هات هچ زندگی نسبتاً هیجان انگیزی در قاره کهن دارد. در اروپا، فورد فست فود سال گذشته فیس لیفت شد و اکنون پکیج جدیدی با محوریت پیست دریافت می کند که بهبودهای سخت افزاری را برای عملکرد بهتر برای “علاقه مندان به رانندگی واقعی” به ارمغان می آورد.

مکمل سیستم تعلیق جدید، مجموعه ای از چرخ های آلیاژی 19 اینچی جریان دار با وزن 10 درصد کمتر از چرخ های استاندارد Focus ST است. چرخ‌ها با ،تیک‌های Pirelli P Zero Corsa عرضه می‌شوند و سیستم ترمز پیشرفته Brembo را پنهان می‌کنند. دیسک های جلو 10 درصد قطر بیشتری نسبت به ترمزهای استوک دارند و از کالیپرهای ثابت چهار پیستونی برمبو استفاده می کنند. آ،ین اما نه کم‌اهمیت، فنرهای جدید با پوشش پودری تا 50 درصد پاسخ سفت‌تری ارائه می‌دهند و ارتفاع سواری را تا 10 میلی‌متر کاهش می‌دهند.

فورد فو، ST (2022) با پک پیست

موتور Focus ST Track Pack یک موتور 2.3 لیتری EcoBoost توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت 280 ، بخار (209 کیلووات) است. همانطور که در بالا ذکر شد، بسته عملکرد فقط برای خودروهای مجهز به گیر،س شش سرعته سه پدال موجود است.

تمایز پک Focus ST Track Pack از هات هاچ معمولی، چندین ویژگی بصری است که شامل اسپوی، عقب، دیفیوزر و بال‌های سپر جلو می‌شود که بدون توجه به رنگ بدنه به رنگ مشکی براق تمام شده‌اند. همین رفتار را می توان روی سقف، جلوپنجره بالایی و درپوش آینه های جانبی نیز مشاهده کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/612513/ford-focus-st-track-pack/این کیت به طور کامل توسط تیم فورد پرفورمنس توسعه داده شد و در آلمان در اطراف پیست معروف نوربرگ رینگ آزمایش شد. Track Pack فقط برای مدل با گیر،س دستی در دسترس است و شامل سیستم تعلیق کویل اور خودرو KW قابل تنظیم با بدنه های فولادی ضد زنگ برای دمپرها با تنظیم 12 مرحله ای برای پاسخ به سمت بالا و تنظیم 16 مرحله ای برای بازگشت مجدد است. هدف این است که علاقه مندان بتوانند پاسخگویی سیستم تعلیق را با توجه به مسیری که قصد حمله دارند تنظیم کنند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.