A80 Supra vs GT-R R34 Drag Race ثابت می کند که قدرت بیشتر همیشه برنده نیست

از سوی دیگر، نیسان اسکای لاین GT-R R34 تغییرات مشابهی را دریافت کرد، اما با قدرت 672 ، بخار (501 کیلووات) کمی کمتر قدرتمند و با 3351 پوند (1520 کیلوگرم) بسیار سنگین‌تر بود.

اغلب هنگام صحبت در مورد مسابقات درگ، قدرت و وزن در نظر گرفته می شود. اگر خودروی قدرتمندتر و س،‌تر با رقیب سنگین‌تر و کم‌قدرت‌تری روبرو شود، تقریباً همیشه آن اولی برنده می‌شود.

اما این پایان ماجرا نبود. همانطور که می د،د، Skyline GT-R نیرو را به هر چهار چرخ می فرستد، در حالی که سوپرا یک کوپه دیفرانسیل عقب است. نیسان همچنین در مقایسه با ،تیک‌های خیاب، پیرلی P-Zero که تویوتا می‌پوشید، از ،تیک‌های خیاب، نیمه براق Toyo R888R استفاده می‌کرد. هر دو خودرو با گیر،س دستی نیز عرضه شدند.

البته همیشه اینطور نیست. برای مثال، این تطابق را با حسن نیت YouTube در نظر بگیرید رسما گاز گرفت. چیزی که ما شاهد آن هستیم، یک مسابقه درگ بین اسطوره های تیونینگ شده دهه 90 است: A80 Toyota Supra و نیسان Skyline GT-R R34.

اما درست مانند بسیاری از این خودروها که هنوز هم وجود دارند، توسط صاحبانشان تیونینگ و اصلاح شدند. A80 Toyota Supra در اینجا با تغییرات زیادی در داخل و خارج کاپوت از جمله قطعات فیبر کربنی عرضه شد. سوپرا با یک توربو به موتور 2JZ بازسازی شده خود 850 ، بخار (634 کیلووات) قدرت و 3086 پوند (1400 کیلوگرم) وزن داشت.

دو نوع مسابقه درگ در این ویدیو نشان داده شد: اولی از رول و دیگری از استارت ایستاده بود. A80 Supra در دور اول پس از تصمیم گیری که در پایان ع، به پایان رسید، برنده شد. با این حال، با مزیت کشش AWD و مهارت بی عیب و نقص راننده Skyline GT-R، نیسان هنگام شروع از حفاری، تویوتا را کاملاً نابود کرد – و این علیرغم مزایای فوق العاده قدرت و وزن سوپرا بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/606798/tuned-supra-gtr-drag-race/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.