Alpina B4 Gran Coupe در حال حاضر در ژاپن، به تعداد بسیار محدود به فروش می رسد

آلپینا قبلاً B4 Gran Coupe جدید خود را در سال جاری تحویل داده است که در غیر این صورت به ،وان غیررسمی BMW M4 Gran Coupe شناخته می شود. با این حال، برای ژاپن، این مدل به تازگی معرفی شده است – و هر ،ی که قصد و ظرفیت ،ید آلپینا را داشته باشد، نمی‌تواند با آن به خانه برود.

دو نمونه از Fire Orange B4 Gran Coupe وجود دارد. یکی با مجموعه ای از چرخ های چند پره آلپینا ک،یک طلایی عرضه می شود و فرمان آن در سمت چپ خودرو قرار دارد. دیگری مجهز به مجموعه مشکی 20 اینچی است و یک مدل معمولی فرمان راست است.

به این دلیل که نیکول اتومبیل، واردکننده آلپینا، تنها چهار نمونه سفارشی از B4 Gran Coupe را برای بازار ژاپن سفارش داد. هر مدل با مجموعه‌ای از چرخ‌های 20 پره مشخص شده است – یک ک،یک برای برند Alpina که اکنون متعلق به BMW است. این رینگ ها تنها دو رنگ موجود در بازار ژاپن را تکمیل می کنند: نارنجی آتش و متالیک مشکی منجمد.

هر چهار دستگاه انحصاری Alpina B4 Gran Coupe ژاپن دارای مشخصات ی،، هستند، مانند تودوزی کامل چرمی مرینو مشکی، کف پوش و صندوق عقب Velor، فرمان با روکش آلکانترا، تزئینات چوبی مشکی، و ،یبی از ،اصر مارک آلپینا.

همچنین در میان هر چهار مدل پرقدرت، موتور 3.0 لیتری 6 سیلندر مستقیم با قدرت 495 ، بخار (364 کیلووات) و 538 پوند فوت (729 نیوتن متر) گشتاور رایج است. این اعداد از طریق یک گیر،س هشت سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شوند. با این ارقام، B4 Gran Coupe می تواند تنها در 3.7 ث،ه از حالت س، به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) بپرد. حدا،ر سرعت 187 مایل در ساعت (301 کیلومتر در ساعت) است.

آلپینا B4 گرن کوپه (JDM)

13 ع، ها

چهار دستگاه Alpina B4 Gran Coupe در نمایندگی‌های مختلف BMW و Alpina در سرزمین آفتاب طلوع به نمایش گذاشته شده‌اند. Nicole Automobiles با تنها چهار دستگاه عرضه شده، ،یدار را از طریق قرعه کشی انتخاب می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/628205/alpina-b4-gran-coupe-،an/مدل‌های ظریف‌تر Frozen Black Metallic با ساختار مشابهی عرضه می‌شوند، اگرچه چرخ‌های ک،یک مشکی با مجموعه‌ای از آنتراسیت جایگزین شده‌اند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.