Alpine Teases Seven EV تا سال 2030، نام تجاری در ایالات متحده در سال 2027 راه اندازی می شود

نزدیک‌تر به سال 2030، مدل‌های بزرگ‌تر بخش D/E در صدر خط تولید قرار خواهند گرفت. در ابتدای سال، لوران روسی، مدیر عامل آلپاین، اشاره کرد که آن ها شاسی بلندهایی برای رقابت با پورشه ماکان و کاین خواهند بود. هد هونچو ادامه داد که هر دو دارای ظاهری برگرفته از کوپه هستند و طول آن تقریباً پنج متر (197 اینچ) است و وزن آن حدود 2000 کیلوگرم (4409 پوند) است.

اگر نشنیده اید، آلپاین و لوتوس راه خود را از هم جدا کرده اند، بنابراین این مدل های جدید متعلق به به اصطلاح “گاراژ رویایی” یک تلاش تمام آلپاین خواهد بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/673738/alpine-seven-electric-models-2030/

تصویر تیزر سایه ای مجاور، نمونه کارها را کامل نشان می دهد. به ترتیب زم،، A290 سال آینده به ،وان یک نسخه اسپورت از رنو 5 دوباره متولد می شود. این هاچ ، ساب کامپکت یک سال بعد با یک کراس اوور GT بزرگتر در بخش C ملحق خواهد شد، در حالی که جایگزین A110 الکتریکی قرار است در سال 2026 عرضه شود. در اوا، دهه، یک نسخه رودستر از A110 الکتریکی وجود خواهد داشت. علاوه بر این، آلپاین “A310” را که آ،ین بار در سال 1984 برای یک کوپه اسپرت چهار صندلی الکتریکی جدید استفاده شده بود، گرد و غبار خواهد زد.

توسعه جه، از سال 2027 برنامه ریزی شده است، زم، که آلپاین وارد بازارهای جدیدی از جمله ایالات متحده خواهد شد. ستون فقرات این مجموعه هفت مدل امیدوارکننده، APP – Alpine Performance Platform خواهد بود. با این حال، آینده همه چیز در مورد خودروهای برقی با باتری نیست، زیرا این برند همچنین موتورهای احتراقی با سوخت هیدروژن را دنبال می کند.

کانسپت Alpine A290_β 2023

آلپاین می‌خواهد در سال‌های بعد شکوفا شود، اما تنها با تکیه بر شرکت مادر خود رنو نمی‌تواند این کار را انجام دهد. به همین دلیل، این برند فرانسوی با چندین سرمایه گذار که مایل به ،ج ، پول لازم برای تأمین مالی جاه طلبی های شرکت در زمینه اتومبیل های جاده ای و فرمول 1 هستند، قراردادهایی منعقد کرده است. در سمت مسابقه، یکی از شرکای جدید Maximum Effort Investments است. ، که توسط رایان رینولدز بازیگر دیگری تأسیس شد.

76 ع، ها

Otro Capital و RedBird Capital Partners نیز از تلاش های F1 این برند حمایت می کنند. در همین حال، آلپاین در مسابقات قهرم، استقامت جه، 2024 شرکت خواهد کرد، زیرا اخیراً رقیب LMDh را به ،وان A424_β معرفی کرده است که از یک موتور 3.4 لیتری V6 هیب، تک توربو با قدرت 670 ، بخار نیرو می گیرد. در مورد خودروهای جاده‌ای، تا پایان دهه کمتر از هفت خودرو به بازار عرضه خواهند شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.