AOR Overlanding Camper Trailers از استرالیا اکنون در ایالات متحده موجود است

19 ع، ها

مانند ZR، 52 گالن آب شیرین استاندارد و یک باتری 300 آمپر ساعتی در دسترس است. برای فضای خواب بیشتر، Sierra می‌تواند یک چادر روی پشت بام داشته باشد و یک دوش در فضای باز نیز وجود دارد. یک سیستم مدیریت انرژی Redarc RedVision در هر دو تری، گنجانده شده است.

Sierra و Sierra ZR هم اکنون در دسترس هستند XGRiD Campers در ، وگاس، به نمایندگی از کوچکترین مدل های AOR. از این جفت، ZR کوچک‌ترین مدل کوچک است، اما همچنان شامل 52 گالن آب شیرین، یک بسته باتری لیتیومی 300 آمپر ساعتی، دوش، و تعداد زیادی قفسه‌های قابل تنظیم برای آشپزخانه جانبی است. این شامل اتاق خواب در داخل نیست، اما برای یک چادر روی پشت بام راه اندازی شده است که می تواند در هنگام ،ید یا بعداً در صورت تمایل ،یدار اضافه شود. شاید مهمتر از آن، وزن آن کمتر از 2000 پوند است و برای استفاده جدی در خارج از جاده با زاویه ،وج 40.7 درجه طراحی شده است.

تری، AOR Sierra Micro Camper تری، Micro Camper AOR Sierra ZR

قیمت سیرا و سیرا ZR بسته به تج،ات اختیاری می تواند متفاوت باشد. XGRiD در حال حاضر دارای Sierra با قیمت 42500 دلار است و Sierra ZR با قیمت 31500 دلار به فروش می رسد. مدل های بزرگتر از AOR انتظار می رود در سال 2023 وارد شوند.


منبع: https://www.motor1.com/news/615942/aor-overlanding-camper-trailers-australia-available-us/تری، AOR Sierra Micro Camper

سیرا علیرغم کمی بزرگتر بودن، حتی در زمین های ناهموار با زاویه ،وج 41 درجه توانایی بیشتری دارد. این خودرو با وزن خشک کمی بیش از 2000 پوند چک می کند که تا حدی به دلیل وجود تخت دو نفره استاندارد در داخل تری، است. همچنین دارای یک آشپزخانه جانبی است، اگرچه یک سینک و پیشخوان داخلی در میان قفسه‌های کشویی قابل تنظیم پیدا خواهید کرد.

بیرون رفتن از مسیری که برای تعطیلات آ، هفته در طبیعت وحشی آرام‌بخش است، همچنان بسیار محبوب است. استرالیای آف رود (AOR) بیش از 20 سال است که در کشور خود به جمعیت کمپینگ رسیدگی کرده است و اکنون این سازنده مستقر در کوئینزلند با دو میکرو تری، فرودنده وارد بازار ایالات متحده شده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.