11 ع، ها
فورد برانکو یک SUV آفرود بسیار توانا است. احتمالاً میتو،د پس از رانندگی با یکی از آنها در خارج از نمایشگاه به مسیرها بروید. اما اگر عملکرد ارجمند ، باکینگ در مسیر ش،ت خورده برای شما کافی نیست، باید توجه خود را به گروه عملکرد خودرو یا APG معطوف کنید.
برای اطمینان از اینکه Bronco ProRunner می تواند تایرهای بزرگتر را حمل کند، یک واحد محرک Ultimate Dana 44 IFS و محورهای 300M RCV HD به جلو استحکام قابل توجهی می بخشد، در حالی که یک محور 7 اینچی عریض تر Ultimate Dana 60 در عقب مجهز شده است.
در همین حال، گلگیرهای فیبر کربنی جلو و عقب در هر طرف 7 اینچ پهنتر هستند و 100 درصد از نظر هوافضا هستند. همچنین در بسته بندی کاپوت فیبر کربنی و سقف سخت یک تکه موجود است.
APG می تواند این ارتقاء را در تأسیسات خود در Garden Grove، کالیفرنیا نصب کند. اگر از ساحل غربی دور هستید، این شرکت می تواند حمل و نقل را انجام دهد. همچنین لوازم جانبی اضافی را ارائه میکند که شامل قفسهها، نورپردازی، تغییرات عملکرد و زرهها و غیره است.
APG بسته عملکرد نهایی خود را برای Ford Bronco معرفی کرده است. APG Ford Bronco ProRunner نامیده می شود و هدف آن به حدا،ر رساندن عملکرد برونکو در خارج از جاده بدون از دست دادن قابلیت راندن آن در پیاده رو است. APG ادعا می کند که با نصب بسته Prorunner می تو،د با هر زمینی برخورد کنید و همچنین با خیال راحت به خانه بر،د.
پیشسفارشهای بسته APG Bronco ProRunner از ۱ اوت ۲۰۲۲ آغاز میشود و تولید آن از پاییز ۲۰۲۲ آغاز میشود.
منبع: https://www.motor1.com/news/600118/apg-ford-bronco-prorunner-package/
میرایی جلو و عقب توسط کویلاورهای 3.0 اینچی سری King Race و شوکهای بای پس سهگانه 2.5 اینچی انجام میشود، اما با ضربات طول،تر، نوار مسیر APG و بازوهای کنترلی بیلت برای مجموعه عقب.
البته ارتقای اولیه با تعلیق Bronco است. سیستم تعلیق جلوی مسافرتی طول، Bronco APG از بازوهای کنترلی بالای بیلت 3.5 اینچی پهن تر و بازوهای کنترل پایین جعبه ای برای مجموع 16.5 اینچ چرخش استفاده می کند. این تنها به 14.5 اینچ با مجموعه ای از ،تیک های 40 اینچی محدود شده است.