Audi A3 Sportback Facelift Spied با استتار بسیار سبک

آئودی در حال کار بر روی برقی ، کل محدوده خود است. آنهایی که مستقیماً در افق هستند A6 و Q6 E-Tron هستند، از جمله انواع RS با عملکرد بالا. به علاوه، نسل بعدی ظاهرا A8 استایلی شبیه به Grandsphere Concept دارد. رندرهایی از A3 E-Tron EV وجود دارد، اما تاکنون هیچ ع، جاسوسی از این خودروساز در حال توسعه فعال وجود ندارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/656634/audi-a3-sportback-facelift-no-camo-spy-p،tos/

در پشت، مهندسان فویل روی چراغ‌های عقب قرار دادند تا طراحی اصلاح شده خود را پنهان کنند. شکل آنها ی،ان به نظر می رسد. این شرکت همچنین ،مت پایینی سپر عقب را می پوشاند تا تغییرات را پنهان کند.

این آئودی A3 اسپورت ، استتار بسیار کمی دارد و به ما نگاهی عالی به مدل تازه شده می دهد. به علاوه، سایه جذابی از سبز تیره به تن دارد.

در جاهای دیگر، مش، همچنان دارای الگوی مش شش ضلعی است. لوگوی Four Rings اکنون از بالای این ناحیه بیرون زده است. به نظر می رسد چراغ های جلو یک شکل دارند، اما گرافیک به روز شده در داخل آنها وجود دارد.

27 ع، ها

ورودی های گوشه های نمای جلو یکی از ،مت هایی است که مهندسان آئودی روی این A3 Sportback را می پوشانند. پنهان ، آنها نشان می دهد که شکل جدیدی وجود دارد که شرکت هنوز آماده افشای آن نیست.

این A3 Sportback بر روی چرخ هایی با الگوی پره های پیچیده سوار می شود. آنها به صورت مورب از توپی بیرون می آیند و به بخش های V شکل در لبه ت،یم می شوند.

Audi A3 Sportback Facelift No Camo Spy P،tos

با توجه به میزان اندک استتار روی این خودرو، به نظر می رسد آئودی از دیدن آن برای مردم بدش نمی آید. این ممکن است نشانه ای از این باشد که اولین نمایش به زودی انجام می شود. با این حال، ما انتظار نداریم که S3 و RS3 به طور همزمان معرفی شوند. این خودروساز به طور کلی از معرفی انواع مدل های جدید شگفت زده می شود.

تا کنون، نگاه خوبی به داخل A3 Sportback به روز شده نداریم. با نگاه ، به پنجره ها، به نظر نمی رسد که تغییرات قابل توجهی در آن وجود داشته باشد. با این حال، برخی از ارتقاهای فنی ممکن است.

ما همچنین جزئیات خاصی در مورد تغییرات پیشرانه برای A3 به روز شده نداریم. در حال حاضر، ،یداران چندین گزینه موتور برای انتخاب دارند. ع،‌های جاسوسی نشان می‌دهند که نسخه‌های جدید S3 و RS3 در راه هستند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.