E-Tron ابتدا از خط شروع پرتاب شد و در حالی که از پیست اسکی میرفت، برف را پشت سرش میریزد. آئودی برقی برای رسیدن به پایان هیچ مشکلی نداشت، حتی هوای کمی روی تاج اول داشت. آئودی RS3 و RS6 در مقایسه با آئودی با مشکل مواجه شدند و RS3 هنگام ،وج از خط شروع دچار لغزش شد و آن را در کنار RS6 که در جایگاه دوم قرار گرفت، در وضعیت نامن،ی قرار گرفت و کوچکترین آئودی دسته سوم را به خود اختصاص داد.

خط تولید رو به گسترش آئودی طیف وسیعی از خودروهای عملکردی را ارائه می دهد. RS3 در انتهای طیف مقرون به صرفه قرار دارد، در حالی که RS E-Tron GT با تکنولوژی بالا و تمام الکتریکی در سمت دیگر قرار دارد. آئودی RS6 آوانت یکی دیگر از گزینههای گرانقیمت با قدرت زیاد است و یک ویدیوی جدید Carwow این سه نفر را در یک مسابقه درگ در سربالایی در یک پیست اسکی لغزنده در برابر یکدیگر قرار میدهد.
این ویدئو یک مطالعه علمی قطعی نیست، اما به نظر میرسد نشان میدهد که سیستم چهار چرخ محرک E-Tron بهتر از سیستم Quattro در RS6 است که از سیستم Haldex در RS3 برتری داشت. خودروهای برقی با موتور الکتریکی در هر محور (یا در هر چرخ) بازی کشش را تغییر میدهند.
منبع: https://www.motor1.com/news/626237/audi-e-tron-races-rs3-rs6/
بقیه ویدیو چندان مسابقه درگ نیست، زیرا در حال آزمایش سیستم های چهارچرخ محرک خودروها است. E-Tron دوباره تحت تاثیر قرار میدهد و حتی در شیبدارترین ،متهای پیست اسکی سرپوشیده را با سهولت حرکت میکند. وجود یک واحد قدرت در هر محور که قدرت را به زمین تعدیل می کند به کشش کمک می کند.
RS3 و RS6 چندان خوش شانس نیستند. دو نفر دو سوم چالش نهایی را تکمیل میکنند، اما هر دو نتوانستند از پرشیبترین و چالشبرانگیزترین ،مت مسیر صعود کنند. دو واگن آئودی نمیتوانستند قدرت را روی زمین بگذارند، در حالی که ،تیکهایشان میچرخید، در زمانهای مهم برای کشش تلاش می،د.
RS E-Tron GT دارای یک موتور دوگانه است که 646 ، بخار قدرت (481 کیلووات) و 612 پوند فوت (830 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این قدرتمندترین دسته است، اما همچنین با 5169 پوند (2345 کیلوگرم) سنگین ترین است. RS3 س،ترین و کمتوانترین خودروی این سهگانه است که قدرت خود را از یک توربوشارژر 2.5 لیتری خطی پنج میگیرد که 400 ، بخار (298 کیلووات) و 368 پوند فوت (500 نیوتن متر) گشتاور تولید میکند. قدرت این واگن 3461 پوندی (1570 کیلوگرمی) از طریق یک جعبه دنده هفت سرعته به سیستم چهار چرخ متحرک Haldex می رسد.
نیروبخش RS6 آوانت، موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری دو توربوشارژ آئودی است. 600 ، بخار (447 کیلووات) و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. آئودی این نیرو را از طریق یک گیر،س هشت سرعته اتوماتیک دوکلاچه به سیستم چهار چرخ متحرک کواترو واگن می رساند. وزن آن 4574 پوند (2075 کیلوگرم) است.
32 ع، ها