Automobili Pininfarina پائولو دلاچا را به عنوان مدیرعامل جدید منصوب کرد

Gurpratap Boparai، مدیر عامل شرکت‌های خودروسازی در اروپا برای ماهیندرا و ماهیندرا با مسئولیت محدود، از اعلام ارتقای دلاچا و اعتماد خود به رهبری او ابراز خوشحالی کرد. او همچنین از Per Svantesson برای رهبری شرکت در چالش های زیست محیطی و اقتصادی و ارائه یک شاهکار طراحی در Battista تشکر کرد.

Automobili Pininfarina در مونیخ آلمان با تیمی از مدیران مجرب از برندهای خودروهای لو، و درجه یک مستقر است. باتیستا و خودروهای آینده به صورت دستی در ایتالیا طراحی، مهندسی و تولید خواهند شد و در تمام بازارهای جه، به فروش خواهند رسید.

“من بسیار سپاسگزارم به خاطر این فرصت که Automobili Pininfarina را به مرحله بعدی تکامل خود هدایت کنم. به ،وان یک ایتالیایی مغرور، میراث Pininfarina همیشه برای من الهام بخش است. Battista به افتخار بنیانگذار این برند معتبر نامگذاری شده است. دلاچا گفت: افتخار من برای نظارت بر یک تیم فنی با استعداد بالا در طول توسعه موفقیت آمیز آن بوده است.

دلاچا یک مهندس بسیار باتجربه است که پیش از پیوستن به Automobili Pininfarina در سال 2018 در سمت‌های ارشد فراری و مازراتی سابقه کار دارد. او نقش پیشرو در توسعه و تولید باتیستا، یک Hyper GT الکتریکی خالص و بسیار تحسین‌شده، و همچنین در آماده سازی استراتژی این شرکت برای معرفی نمونه کارها در آینده از خودروهای الکتریکی لو،.

خودروسازی لو، ایتالیایی Automobili Pininfarina که یکی از شرکت های تابعه ماهیندرا و ماهیندرا با مسئولیت محدود است، پائولو دلاچا را به ،وان مدیرعامل جدید خود معرفی کرد. او قبلاً سمت مدیر ارشد تولید و مهندسی را بر عهده داشت و جانشین پر سوانتسون شد که پس از عرضه موفقیت‌آمیز باتیستا، اولین خودروی الکتریکی لو، این شرکت، بازنشسته شد.

18 ع، ها

پینین فارینا باتیستا دلاچا به ،وان مدیرعامل جدید Automobili Pininfarina، از فرصت و تعهد خود برای هدایت شرکت به مرحله بعدی تکامل آن ابراز قدرد، کرد. او قصد دارد جایگاه این شرکت را به ،وان یک نام پیشرو در خودروهای لو، برقی با استفاده از شناخته شدن آن به ،وان یک رهبر طراحی و تخصص فنی که از طریق توسعه باتیستا پرورش داده است، ارتقا دهد.


منبع: https://www.motor1.com/news/651380/automobili-pininfarina-paolo-dellacha-ceo/

تحویل باتیستا در ایالات متحده از اکتبر سال گذشته آغاز شده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.