Bentley Bentayga Hybrid محدوده خودروهای برقی را بهبود می‌بخشد و دو تریم جدید به دست می‌آورد


بنتلی بنتایگا هیب، چیزهای بیشتری برای ارائه در سال 2023 دارد. خودروساز لو، مبتنی بر Crewe، شاسی بلند هیب، خود را برای مدل جدید سال جدید با قدرت بیشتر، کمی برد بیشتر و دو گزینه تریم جدید فانتزی به روز کرد و بهبود بخشید. مدل گاز خالص

بیایید با پیشرانه شروع کنیم. زیر کاپوت همان موتور 3.0 لیتری V6 هیب، توربوشارژ با یک موتور الکتریکی 100 کیلوواتی مانند سال گذشته قرار دارد. تنها در حال حاضر این دو با یک بسته باتری بزرگتر 18.0 کیلووات ساعتی در مقایسه با واحد 13.0 کیلووات ساعتی سال گذشته جفت می شوند، که به آن دو مایل بیشتر برد EV می دهد، که این رقم را از 25 مایل (40 کیلومتر) در سال گذشته به افزایش می دهد. 27 مایل (43 کیلومتر) امسال.

Bentley Bentayga Hybrid Azure And S. 2023

قدرت بیشتری نیز وجود دارد. سیستم هیب، ارتقا یافته بنتایگا باعث افزایش 6 درصدی قدرت آن می شود و ،وجی ،یبی آن را به 456 ، بخار (340 کیلووات) و افزایش 15 درصدی گشتاور می رساند. تایگا هیب، قبلی در مقایسه با قدرت 443 ، بخار (326 کیلووات) و 516 پوند فوت (700 نیوتن متر) قدرت داشت.

فراتر از قدرت بیشتر و برد بیشتر، Bentayga Hybrid همچنین دارای دو تریم جدید برای ،یداران در سال 2023 است: S و Azure. هیبرید S – همانطور که از حرف مشخص است – بنتایگا را با نشانه های بصری و عملکرد تهاجمی تر بهبود می بخشد. سیستم تعلیق سفت‌تر است، کنترل کشش در حالت اسپرت با شدت بیشتری تنظیم می‌شود، و یک اگزوز جدید وجود دارد که به SUV سوزش عمیق‌تری می‌دهد. بسته استاندارد بلک لاین همچنین لهجه‌های کرومی بیرونی را با مشکی براق تعویض می‌کند.

Bentley Bentayga Hybrid Azure 2023
Bentley Bentayga Hybrid S 2023

Bentayga Hybrid Azure لو، بودن را به جای اسپرت ترجیح می دهد. پکیج راحتی صندلی‌های جلو در اینجا به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود و دارای صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی ۲۲ جهته با گرمایش و تهویه و یک الگوی دوخت الماسی منحصر به فرد در چرم است. ،یداران همچنین می توانند از 15 گزینه چرم رنگی مختلف و سه روکش چوب منحصر به فرد را انتخاب کنند: گردویی تیره، گردویی تاج دار و کوآ.

هر دو مدل Bentayga Hybrid Azure و S در ماه های آینده و زم، که مدل 2023 وارد نمایندگی ها شود، در دسترس خواهند بود. هنوز خبری از قیمت گذاری نیست.


منبع: https://www.motor1.com/news/612902/2023-bentley-bentayga-hybrid-range/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.