Bentley Flying Spur از Shoe Customizer تغییر رنگ سایه‌ای می‌گیرد

بنتلی و سفارشی ساز کفش The Surgeon شریک ساخت یک Flying Spur Hybrid سفارشی با ظاهری شیک و تاریک است. ،یدار همچنین یک جفت کفش ورزشی منحصربفرد آدیداس فروم پایین دریافت می کند.

برای اثاثه یا لوازم داخلی، چرم کت، رنگ پوشش اصلی است و مشکی بلوگا سایه ثانویه برای بالای داشبورد، کنسول وسط و قفسه بسته عقب است. دوخت برنز است. تریم روکش چوبی از نوع Crown Cut Walnut است که ،یبی از منافذ باز و روکش های براق است.

بنتلی و جراح قبلاً با هم رابطه دارند. در ماه نوامبر، سفارشی‌ساز مجموعه‌ای از کفش‌های کت، را معرفی کرد که پس از بازدید از دفتر مرکزی خودروساز از این برند الهام گرفته بودند. این کفش ها از همان پوست های چرمی خودروهای شرکت استفاده می ،د. آنها همچنین دارای نشانه های یک ظاهر طراحی مانند لحاف کاری الماس و دوخت متقاطع بودند.

نام جراح در تمام فضای داخلی وجود دارد. روی صفحات جلو پنجره در، داشبورد و روی هر صندلی ظاهر می شود.

جراح فقط 10 جفت کفش سفارشی ساخت. بنتلی آنها را منحصراً برای مشتریان مولینر رزرو کرد. کفش‌های کت، که با این فلایینگ اسپر سفارشی عرضه می‌شوند از جمله آنها هستند.

19 ع، ها

جراح این Flying Spur Hybrid را با ،یبی دو رنگ از آنتراسیت بر روی ساتن آنتراسیت طراحی می کند. تریم ساتن برنزی وجود دارد که به نمای جلو، کناره‌های پایین، سپر عقب و رینگ‌های چرخ‌ها رنگ‌های رنگی اضافه می‌کند. نشان‌های جراح روی ستون‌های عقب قرار دارند و تزئینات کاپوت Flying B با نور مشکی براق است.

جراح کابین را با نشان شخصی خود تزئین می کند. طرح جمجمه ای است که ماسکی استتار شده با چاقوی جراحی متقاطع زیر آن دارد. این نقش بر روی روکش چوبی حکاکی شده لیزری که داشبورد و پانل درب را پوشانده است، نمایان می شود. گلدوزی روی هر پشتی سر همان علامت را نشان می دهد. نشان نیز روی قاب کنسول عقب قرار دارد. به ،وان آ،ین لمس، چراغ های گودال این تصویر را نیز نمایش می دهند.

Bentley Flying Spur Hybrid The Surgeon

Flying Spur Hybrid دارای یک موتور 2.9 لیتری دو توربوشارژ V6 هیب، است که 536 ، بخار (400 کیلووات) و 553 پوند فوت (750 نیوتن متر) تولید می کند. این می تواند 26 مایل (41 کیلومتر) را صرفاً با نیروی برق طی کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/625144/bentley-flying-spur-hybrid-by-the-surgeon/

این خودروی ویژه دارای پکیج Mulliner Blackline Specification است که جایگزین کروم معمولی با روشن افزار مشکی شده است. همچنین دارای مشخصات ظاهری است که ،مت‌های فیبر کربنی را برای اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی، اسپوی، لبه صندوق عقب و دیفیوزر عقب قرار می‌دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.