اولین Flying B در اواسط دهه 1920 معرفی شد که یک برنجی پرآذین و عمودی “B” بود که دارای بالهایی بود که به صورت افقی نگه داشته می شدند. در دوران دربی بنتلی در دهه 1930، دومین نسخه کوچکتر با تک بال «B» متمایل به جلو در س، آرت دکو ساخته شد. چندین نسخه اصلاح شده در مدل های بنتلی تا دهه 1970 ارائه شد.
Bentleys می گوید 97 درصد از خریداران Flying Spur به Flying B می روند
منبع: https://www.motor1.com/news/622562/bentley-flying-b-making-process/
Bentley Flying B اکنون در ششمین نسخه خود قرار دارد. زیورآلات هود براق که در سال 2019 در Flying Spur بازطراحی شده معرفی شد، توسط Hoe Young H، طراحی شد که به اتفاق آرا از میان لیست کوتاهی از طرحهای نامزد توسط تیم داخلی Crewe انتخاب شد و در قالب نمونه اولیه ایجاد شد و برای انتخاب به هیئت مدیره ارائه شد.
برند بنتلی یکی از قدیمی ترین نام های این صنعت است. با سابقهای که به سال 1919 برمیگردد، وسایل نقلیه آن نیز با یک ،صر طراحی متمایز که درست در جلو یافت میشود – Flying B ارائه شد.
در سال 2006، طلسم هود دوباره طراحی شد و در هنگام ضربه مک،زم جمع شدنی به آن داده شد. تنها در سال 2019 بود که یک صفحه پوششی معرفی شد.
و همانطور که مشخص است، 97 درصد از ،یداران بنتلی فلاینگ اسپور برای تقویت جذابیت وسیله نقلیه لو، خود از این گزینه استفاده می کنند.
Flying B فعلی از یک تکه فولاد ضد زنگ درجه 316 ساخته شده است که قادر به مقاومت در برابر دماهای شدید و مقاوم در برابر خوردگی است. کل فرآیند ساخت یکی از ابتدا تا انتها 11 هفته طول می کشد. سپس برای مونتاژ به WCM Europe Ltd فرستاده میشود، بهویژه بالهای اکریلیک کریستالی، سیمکشی و الایدیهای کوچکی که در هنگام نصب چنین جلوهای جادویی ایجاد میکنند.
17 ع، ها

Bentley Flying B جدید با اولین ویژگی های زیادی عرضه شد. این اولین موردی است که به صورت الکترونیکی مستقر شد، اولین موردی است که دارای صفحه پوششی است به رو، رویس، و اولین با بال های اکریلیک شفاف و روشن.