BMW مسابقه ای را برای توسعه بازی های ویدیویی برای نمایشگر منحنی خود افتتاح می کند

توسعه دهندگان بازی می توانند از وب سایت رسمی مسابقه ایده های خود را در قالب یک عرشه ارائه دهند. این مسابقه تا 8 ژوئن باز است، اما آ،ین مهلت ثبت نام تا 2 ژوئن است. گروه BMW و AirConsole از توسعه دهندگان می خواهند که یک تجربه بازی جذاب در هر س،ی ایجاد کنند، که برای بازی در ماشین طراحی شده است، برای مخاطبان معمولی قابل دسترسی است، و خلاقانه از آن استفاده می کند. گوشی هوشمند به ،وان کنتر، بازی

بازی های ویدیویی نمایش خمیده BMW

بازیکنان برای انجام بازی ها به گوشی هوشمند نیاز دارند. کاربران می توانند گوشی خود را از طریق یک کد QR قابل اسکن به صفحه نمایش متصل کنند. BMW همچنین در حال بررسی سرنشینان صندلی عقب و گزینه‌های سرگرمی آن‌ها است و صفحه نمایش تئاتر را در اوایل سال 2022 نشان می‌دهد، یک صفحه نمایش عظیم 31.0 اینچی با Amazon Fire TV.


منبع: https://www.motor1.com/news/656722/bmw-contest-develop-video-games-curved-display/

3 ع، ها

AirConsole مستقر در سوئیس توسعه دهنده پلتفرم بازی است که برای ارائه بازی های معمولی به تلویزیون ها، مرورگر وب کروم و سایر صفحه ها طراحی شده است. این شرکت افتخار می کند که بیش از 190 بازی را در کتابخانه خود ارائه می دهد که نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

سال گذشته، BMW اعلام کرد که بازی های ویدیویی را به خودروهای خود خواهد آورد. این خودروساز با AirConsole همکاری کرد تا پلتفرم بازی خود را به نمایشگر منحنی این شرکت برساند. این دو اکنون رقابتی را برای توسعه بازی‌های متن، با تجربه داخل خودرو راه‌اندازی می‌کنند.

پس از پایان مسابقه، BMW و AirConsole چهار برنده را در 10 ژوئیه معرفی خواهند کرد. این چهار نفر 5000 یورو (5328 دلار به نرخ ارز امروزی) دریافت خواهند کرد تا نمونه اولیه خود را در 9 اکتبر توسعه دهند. پلت فرم AirConsole و داخل وسایل نقلیه BMW، که در 6 نوامبر اعلام می شود. برندگان همچنین به دفتر مرکزی BMW Group در مونیخ دعوت خواهند شد.

خودروسازان به دنبال راه هایی برای سرگرم نگه داشتن مسافران (و درگیر ، با محصولات خود به جای گوشی های هوشمندشان) در عصر EV هستند، زیرا مشتریان زمان صرف شارژ وسایل نقلیه خود می کنند. این باعث می‌شود شرکت‌هایی خدمات پخش، بازی‌های ویدیویی و موارد دیگر را به صفحه‌نمایش داخل خودرو بیاورند. تسلا چند سال پیش P،enger Play را معرفی کرد که به مسافران اجازه می داد از طریق سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو بازی های ویدیویی انجام دهند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.