BMW تولید سلول سوختی داخلی برای iX5 هیدروژن را آغاز کرد

بی ام و اعلام کرد که شروع تولید پیل سوختی را در مرکز صلاحیت خود برای هیدروژن در مونیخ افتتاح کرده است. اولیور زیپس، رئیس هیئت مدیره BMW و فرانک وبر، عضو هیئت مدیره مسئول توسعه، در این مراسم حضور داشتند.

همانطور که قبلاً اعلام شده بود، iX5 Hydrogen Concept از سال گذشته در پایان سال وارد تولید محدود خواهد شد، هم برای آزمایش و هم برای اه، نمایشی. این خودرو از یک سیستم پیل سوختی استفاده خواهد کرد که در ارتباط با یک باتری با کارایی بالا، قرار است با “افزودن شکلی منحصر به فرد از سیستم محرکه برای بخش ممتاز”، مجموعه BMW را غنی کند.

BMW iX5 هیدروژن جلو استاتیک


منبع: https://www.motor1.com/news/608162/bmw-s،s-fuel-cell-،uction/

در مورد iX5 Hydrogen، BMW هنوز مشخصات تولیدی خود را به تفصیل اعلام نکرده است، اگرچه این مفهومی با قدرت 168 ، بخار (125 کیلووات) عرضه شد. برد آن هنوز یک راز است اما می د،م که ظاهراً دارای دو م،ن هیدروژن شش کیلوگرمی خواهد بود.

20 ع، ها

به گفته BMW، سیستم های پیل سوختی در دو مرحله تولید می شوند. یک پشته پیل سوختی برای اولین بار از سلول های سوختی فردی تویوتا مونتاژ می شود. سپس تمام اجزای دیگر برای تکمیل سیستم پیل سوختی نصب می شوند. هر دوی این فرآیندها در کارخانه BMW Group Landshut به صورت داخلی انجام می شود.

بی ام و در انتشار خود جزئیاتی را در مورد روند تولید منتشر کرد. این مارکت آلم، پیل‌های سوختی جداگانه را از تویوتا تهیه می‌کند، که گزارش قبلی را تایید می‌کند که این دو شرکت با هم برای تولید انبوه خودروهای سلول سوختی جدید کار می‌کنند.

“هیدروژن به ،وان یک منبع انرژی همه کاره، نقشی کلیدی در مسیر بی طرفی آب و هوا ایفا می کند. و همچنین از نظر تحرک شخصی اهمیت قابل توجهی پیدا خواهد کرد. ما فکر می کنیم وسایل نقلیه هیدروژنی به طور ایده آل از نظر فناوری در کنار هم قرار می گیرند. الیور زیپس گفت: وسایل نقلیه الکتریکی با باتری و تصویر تحرک الکتریکی را کامل کنید.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.