BMW در حال آماده سازی طرح های تمیزتر برای مدل های آینده

تصمیمات طراحی BMW در چند سال اخیر بحث‌برانگیز بوده است، به طوری که مدل‌های این خودروساز آلم، گاهی اوقات از جلوپنجره‌های بزرگ (روشن) استفاده می‌کنند و ،اصر طراحی را به رخ می‌کشند که به مذاق همه خوش نمی‌آید.

با این حال، این ممکن است به زودی تغییر کند، زیرا طراح اصلی این برند، آدریان ون هویدونک، می‌گوید خودروهای آینده BMW ظاهر تمیزتری خواهند داشت و احتمالاً جلوپنجره‌های رادیاتوری خواهند داشت که آنقدرها هم آزاردهنده نیستند.

با این حال، با ارقام فروش قابل قبول – 2.1 میلیون در سراسر جهان برای برند به طور کلی و 177،000 برای BMW M به تنهایی در سال 2022 – به نظر می رسد که بحث و جدل در بین مشتریان این شرکت بسیار خوب است.

ما احساس می‌کنیم که در کارمان، باید ،اصر جدید را به طراحی اضافه کنیم، نمی‌تو،م آنچه را که داریم تکرار کنیم. گاهی اوقات مجبور می شویم از آنجا برویم و کارهای جدیدی انجام دهیم. دلیل آن این است که ما نیز می خواهیم در 10 سال به موفقیت دست پیدا کنیم.

38 ع، ها

“من فکر می کنم در آینده چیزی که مهم است این است که طراحی ما تمیزتر شود. ما جلوپنجره را با توجه به نسبت کلی وسیله نقلیه یا با توجه به بی، که می خواهیم به آن بدهیم طراحی خواهیم کرد.”

بر،ب قرمز BMW XM 2024

وقتی صحبت از جلوپنجره به میان می‌آید، رئیس طراحی فکر می‌کند که این برند همه چیز را از عمودی، بسیار باریک، عریض و بسیار پایین انجام داده است، بنابراین اساساً می‌تواند آنچه را که می‌خواهد از اینجا به بعد انجام دهد، زیرا میراث زیادی برای پشتیب، از آن دارد. بالا با این حال، همانطور که او می گوید، باید انتظار طراحی تمیزتر را داشت:

او می‌افزاید که تیم طراحی ایده کاملاً واضحی از کاری که انجام می‌دهد دارد و اینطور نیست که آنها آزمایش کنند یا چیزهایی را بیرون بیاندازند تا ببینند چه چیزی می‌،بد. او گفت: «این یک فرآیند بسیار عمدی است.

پس آیا این به م،ای پایان سوراخ های بینی بیش از حد است؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.


منبع: https://www.motor1.com/news/669458/bmw-future-models-cleaner-design/

صحبت ، با تخت گاز، طراح ارشد این خودروساز که قبلاً تحت هدایت کریس بنگل – یکی دیگر از چهره های بحث برانگیز در تاریخ BMW کار می کرد – می گوید که آنها “گفت،ا را نادیده نمی گیرند.”

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.