BMW دو میلیونمین سری 7 تولید شده در کارخانه Dingolfing خود را جشن می گیرد

BMW سری 7 2023 - شروع تولید BMW دو میلیونمین مدل سری 7 تولید شده در کارخانه Dingolfing این شرکت در آلمان را جشن می گیرد. خودروی جوبیلی یک i7 xDrive60 مشکی با رنگ داخلی کنیاک است که از یک جایگزین چرم گیاهی ساخته شده است. فروش نسل جدید سری 7 در فرم های احتراقی و برقی از ابتدای آذرماه امسال آغاز شده است و تولیدکننده هم اکنون با تولید و تحویل مشتری در حال پیشرفت است.

این سازنده باواریایی از زمان عرضه اولین نسل سدان لو، در سال 1977، سری 7 را در Dingolfing تولید می کند. 7 اصلی با برخی ویژگی های انقلابی در بخش، از جمله فرمان برقی استاندارد، گیر،س اتوماتیک با دو دستگاه از پیش برنامه ریزی شده به بازار عرضه شد. حالت های رانندگی، و یک کامپیوتر آنبورد. در طول دو نسل بعدی، این سدان ممتاز مواردی مانند ABS، سنسورهای پارک، سیستم ناوبری، کیسه هوا و بسیاری موارد دیگر را دریافت کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/627663/bmw-7-series-2-million-dingolfing/

کریستف شرودر، مدیر کارخانه دینگولفینگ می‌گوید: «بی‌ام‌و سری ۷ مدل برتر ماست». “در آن، ما لو، مترقی و آ،ین فن آوری ها را ،یب می کنیم. مانند هیچ مدل دیگری، این مدل نشان دهنده نوآوری های خودرو و اکنون نیز برای تهاجمی الکتریکی ما در بخش لو، است. چیزی که باعث افتخار من است این است که از ۴۵ سال پیش که معرفی شد، آن را در اینجا تولید می کنیم.

کارخانه BMW در بایرن یکی از بیش از 30 سایت تولید این شرکت در سراسر جهان است که در حال حاضر در حال مونتاژ وسایل نقلیه برای بازارهای جه، است. این بزرگترین کارخانه این برند در اروپا است و همچنین مسئولیت تولید سری 4، سری 5، سری 6، سری 8 و iX را بر عهده دارد. تولید سالانه این کارخانه نزدیک به 250000 دستگاه است.

48 ع، ها

بی ام و در آماده سازی برای شروع تولید نسل هفتم سری 7، بیش از 300 میلیون یورو (حدود 318.8 میلیون دلار با نرخ ارز فعلی) در کارخانه خودروسازی خود در بایرن پایین سرمایه گذاری کرده است. این خودروساز با فرآیندی که در آن خودروها به طور مستقل از خط تولید به منطقه ای که در آن بازرسی نهایی انجام می شود، حرکت می کنند، دوباره این بخش را متحول می کند. BMW با افتخار می گوید که موتورهای الکتریکی و باتری های ولتاژ بالا را نیز برای i7 در Dingolfing تولید می کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.