BMW و Kith تنها هفت مورد از این خودروهای الکتریکی شیک i4 M50 را خواهند ساخت

چرم داخل بی‌ام‌و انفرادی مرینو است که با کارامل س، به پایان رسیده است. برجستگی کیت روی کنسول می، و پشت سری ها قرار گرفته است، در حالی که درب لیوان و داشبورد سمت سرنشین هر دو دارای لیزر “Kith Exclusive Edition” هستند که روی مواد حک شده است.

اما اگر همچنان می‌خواهید شراکت بی‌ام‌و و کیث را تکرار کنید، راه مقرون‌به‌صرفه‌تری وجود دارد. این برند لباس فروش مجموعه ای 51 قطعه ای را آغاز خواهد کرد که شامل پوشاک، لوازم جانبی و موارد دیگر است که دارای برند هر دو شرکت با لهجه Kith Vitality Green است.


منبع: https://www.motor1.com/news/613575/bmw-i4-m50-ev-by-kith/BMW i4 M50 EV By Kith

متأسفانه نمی‌تو،د به این ک،یک دست پیدا کنید، اما BMW i4 M50 توسط Kith برای تعداد بسیار محدودی در دسترس خواهد بود. بی‌ام‌و و کیث تنها هفت نمونه از i4 سفارشی را با قیمتی نامعلوم در سطح جه، تولید می‌کنند که اولین نمونه به حراج می‌رود.

BMW i4 M50 EV By Kith

رونی فیگ، بنیانگذار و طراح کیث، این جدیدترین همکاری BMW را ارائه کرد. نمای بیرونی دارای رنگ سبز Vitality سفارشی است در حالی که علامت کلمه “KITH” روی سپر عقب با نشان سنتی M i4 ادغام شده است. و اگر به دقت نگاه کنید، حتی یک رنگ Kith Vitality Green در لوگوی گرد روی کاپوت وجود دارد.

BMW i4 M50 EV By Kith

این همکاری همچنین شامل یک BMW 1602 “Elektro” سفارشی و یکباره 1972 است که توسط Fieg به باتری تبدیل شده است. این خودروی برقی بی‌نظیر ادای احترام به دو 1602 برقی است که در بازی‌های المپیک 1972 مونیخ به نمایش درآمدند.

BMW و Kith دوباره با هم متحد می شوند. ممکن است سال 2020 را به یاد بیاورید که این دو شرکت در پروژه M4 Compe،ion شریک شدند که دارای برند آن بر،ب مد بود. اکنون، این دو با جدیدترین ساخت خود به سمت برق می روند و به BMW i4 M50 ظاهری شیک می بخشند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.