BMW E39 M5 با اولین شستشو در یک دهه به زندگی بازگشت

روی لکه‌های چربی یا روغنی که معمولاً روی فرش‌های کف دیده می‌شوند، ،یلا از Titan Degreaser با سطح pH 12 فقط در آن مناطق خاص استفاده کرد تا روغن را بلند کند و سپس بقیه فرش را برس ،شد. سپس با بخار آب تمیز کرد تا همه چیز عالی شود.

سپس رنگ و زیرانداز BMW M5 تمیز و خشک شد. با حذف گرد و غبار سطح، قالب س، و لکه های دست و پا، فضای داخلی به حالت اولیه کارخانه بازگردانده شد. برای فرش‌ها، یک پاک‌کننده پارچه و یک برس موی سفت قرمز برای نفوذ به اعماق الیاف قبل از استفاده از پخش‌کننده هوا برای دمیدن ،یفی برداشته‌شده به سطح استفاده شد.

اولین قدم این بود که ماشین را قبل از تمیز ، عمیق روشن کنید. Kosilla با شستشوی برقی ماشین و برداشتن چرخ‌های BBS پس از فروش شروع به کار کرد تا دسترسی آسان‌تری به سیستم تعلیق و زیرشاخه داشته باشد تا چربی‌ها و آلودگی‌ها و تارهای ،کبوت در همه جا از بین برود.

BMW E39 M5 یک خودروی نمادین است که نزدیک به دو دهه است که از تولید خارج شده است. برای برخی افراد، این یک ماشین رویایی است، اما برای این ویدئو، ماشینی است که از قبل دوست داشته شده است که به مدت 10 سال بدون استفاده مانده است و گرد و غبار و زمان را در یک انبار جمع می کند.

با تشک‌های کف و فرش‌های داخلی که به تازگی با بخار تمیز شده و کاملاً جدید به نظر می‌رسند، ،یلا روی صیقل دادن رنگ با پد پشمی شفاف شش اینچی و مایع پولیش خود تمرکز کرد تا چرخش‌های جزئی و علائم عشق را از بین ببرد. او یک بار دیگر با پد فوم وافل سفید و مایع پولیش خود را برای 50/50 بزرگ دنبال کرد.

E39 M5 23000 مایلی در یک فروشگاه مبلمان متروکه در شمال نیویورک، پوشیده از آوار و ورقه های افتاده پیدا شد. جزئیات ،ی ،یلا از مهمات نیویورک با مت ایوانهو از تیاو کل،یونر کشت برای بازگرداندن ماشین به شکوه قبلی

در پایان فرآیند یک هفته ای جزئیات و بازسازی، بی ام و E39 M5 اکنون به طرز تکان دهنده ای براق است و به نظر می رسد که تازه از کارخانه بیرون آمده است. به نظر می رسد یک کپسول زمان است، خلاص شدن از شر 10 سالی که در حالت بدون استفاده از دست داده است. حتی بهتر از آن، در حال حاضر برای فروش است.


منبع: https://www.motor1.com/news/655573/bmw-e39-m5-first-wash-decade/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.