BMW M رودستر غرق شده قبل از برچیده شدن، شستشوی نهایی را دریافت می کند

نتیجه نهایی چیزی کمتر از یک تحول بزرگ نیست. با تمیز ، و مونتاژ مجدد همه چیز، BMW M رودستر تقریبا آماده رانندگی به نظر می رسد. رنگ می درخشد و فضای داخلی تمیز و قابل ارائه است. به استثنای آسیب دیدگی ،مت جلویی، به نظر یک ماشین تمیز و مراقبت شده است.

این آن را به ماشینی عالی تبدیل می کند تا نشان دهد که چگونه حتی ،یف ترین ماشین ها را می توان تمیز کرد و قابل ارائه کرد. به نظر می رسد یک BMW سیل زده برای شستن و جزئیات انتخابی عجیب باشد، اما تمیز ، آن مزایای عملی دارد.

برای افشای کامل، شرکتی که BMW، J & J Auto Sal،e را ،یداری کرده است، آن را تعمیر نمی‌کند یا آن را به جاده بازمی‌گرداند. داره جدا میشه قبل از اینکه بقیه لاشه مرده ام رودستر به سمت سنگ شکن برود، هر چیزی و هر چیزی که قابل نجات باشد از بین می رود. تمام قطعات برای فروش با سلب مسئولیت در مورد وضعیت BMW به ،وان یک خودروی نجات سیل فهرست می شوند.

شگفت‌انگیز است که چقدر می‌توان فضای داخلی را از کنسول، صندلی‌ها، تزئینات و حتی برخی از فرش‌ها و تودوزی‌ها نجات داد. همه چیز با قدرت شسته، تمیز و خشک می شود، بنابراین قابل ارائه است. در همین حال، نمای بیرونی کاملاً شسته می شود تا هرگونه گل یا نمک از بین برود. این شامل محفظه موتور نیز می شود که برای از بین بردن بدترین آلودگی ها با قدرت شستشو می شود.

از جمله تلفات طوفان ایان این بی ام و ام رودستر است. نه تنها توسط طوفان آب گرفت، بلکه شرکت نجات تصمیم گرفت آن را در دریاچه پشت مغازه خود پارک کند. بین سیل و غرق شدن دریاچه، قابل تعمیر نیست. علاوه بر هر ،متی که آب ،اب کرده است، ماشین با لایه‌هایی از گل، ،، خاک و هر چیز دیگری که تصور کنید پوشیده شده است.

متأسفانه، این BMW M رودستر دیگر هرگز جاده را نخواهد دید یا در دورهای سریع در پیست نخواهد پیچید. با این حال، بخش‌هایی از آن زنده خواهند ماند و به تعمیر سایر BMW‌ها کمک خواهند کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/625178/flooded-bmw-m-roadster-final-wash/اولین قدم جاروبرقی و جداسازی فضای داخلی است. همه چیز بیرون می آید و یا نجات می یابد یا از بین می رود. یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد این است که تمام سیم‌کشی‌ها و وسایل الکترونیکی در سرتاسر فضای داخلی BMW پخش شده‌اند که بیشتر آنها برای مدت طول، در زیر آب فرو رفته بودند. آب به خوبی با وسایل الکترونیکی بازی نمی کند که یکی از بزرگترین دلایلی است که خودروهای غرق شده در کل خودروها پر آب می شوند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.