با توجه به این اطلاعات، فکر میکنید کدام یک ابتدا از یک چهارم مایل عبور ،د؟ آیا این اعداد به عملکرد دنیای واقعی ترجمه می شوند؟ ویدیوی بالای این صفحه باید پاسخ شما را بدهد.
BMW M240i با آئودی RS3، AMG A45، Golf R برای مسابقه درگ تیونینگ شده روبرو می شود
منبع: https://www.motor1.com/news/653275/tuned-german-performance-cars-drag-race/
تیونینگ گران است و VW Golf R گسترده ترین کار را برای دستیابی به ،وجی موتور تاول زده خود انجام داده است. کار انجام شده شامل یک ECU مستقل، یک توربو هیب،، یک خنک کننده این،و، و یک سیستم اگزوز کامل – برای کل صورتحساب 7000 پوند (حدود 8430 دلار) بود. سه خودروی دیگر کار کمتری انجام دادهاند، به طوری که RS3 و AMG A45 هر کدام 1000 پوند (حدود 1204 دلار) تغییراتی را از طریق نقشهبرداری مجدد ECU دریافت ،د.
از نظر قدرت ،وجی، BMW M240i و آئودی RS3 هر دو به ترتیب 454 ، بخار (339 کیلووات) و 496 ، بخار (370 کیلووات) دارند. بیمر دارای بالاترین گشتاور ،وجی 479 پوند فوت (650 نیوتن متر) در مقایسه با 465 پوند فوت (630 نیوتن متر) آئودی. VW Golf R با موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ اصلاح شده خود، بیشترین قدرت گروه را با 523 ، بخار (390 کیلووات) ارائه می دهد و پس از آن مرسدس-AMG A45 با قدرت 496 ، بخار (370 کیلووات) قرار دارد.
از زمان اختراع خودرو، تیونینگ راه طول، را پیموده است. امروزه تیونرها همه جا هستند و خدمات مختلفی را ارائه می دهند که نوید می دهد عملکرد نهایی را از وسیله نقلیه شما است،اج کند.
این همان موضوع این مسابقه درگ است کارواو. چهار دستگاه عملکرد آلم، در این خط شرکت می کنند – هر کدام قبلاً تیونینگ مربوطه خود را از مغازه های مربوطه دریافت کرده اند. اما کدام یک در یک مسابقه خط مستقیم بهترین عملکرد را خواهد داشت؟ ابتدا اجازه دهید ماشین ها را روی کاغذ مقایسه کنیم.
وقتی صحبت از پیکربندی موتور به میان میآید، بیامو دارای یک موتور 3.0 لیتری توربو شش سیلندر است، در حالی که سه خودروی دیگر همگی از یک توربو 2.0 لیتری 4 سیلندر یا 5 سیلندر استفاده میکنند.
از دیگر نکات مهم مقایسه برای این مسابقه درگ، وزن و پیشرانه است. بیامو با 1690 کیلوگرم (3726 پوند) سنگینترین در میان چهار خودرو است، در حالی که فول،واگن گلف س،ترین است. همه رقبا با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می شوند.