BMW M3 CS Super Sedan 2024 با قدرت بیشتر و وزن کمتر معرفی شد


BMW از دوران E9 مدل‌های Clubsport می‌سازد تا بهترین چیز بعد از CSL را نشان دهد. پس از اینکه نسل قبلی M3 در اوا، سال 2017 درمان CS را با قدرت بیشتر و وزن کمتر دریافت کرد، جانشین آن امروز با پیروی از همان دستورالعمل، پوشش خود را ش،ته است. بسیار شبیه مدل F80، فقط با گیر،س اتوماتیک فروخته می شود، اما یک تفاوت اساسی وجود دارد. M3 CS جدید دارای xDrive (با RWD قابل انتخاب) است در حالی که مدل قبلی آن دارای RWD بود.

مهندسان BMW M موتور 3.0 لیتری S58 توئین توربو را ماساژ داده اند تا 543 ، بخار قدرت را باز کند و کاملاً با M4 CSL فقط RWD مطابقت داشته باشد. این قدرتمندترین 6 سیلندر خطی در تاریخ این شرکت نیست، زیرا 3.0 CSL بسیار کمیاب حتی قوی تر است و 553 ، بخار قدرت دارد. حدا،ر گشتاور 479 پوند فوت (650 نیوتن متر) در مقایسه با M3 Compe،ion xDrive که CS بر اساس آن ساخته شده است، بدون تغییر است.

BMW M3 CS 2024

32 ع، ها

جدای از گنجایش 40 ، اضافی، M3 CS تقریباً 75 پوند (34 کیلوگرم) وزن کم می کند که به لطف رژیم پ،تیکی تقویت شده با فیبر کربن است. CFRP توسط BMW برای کاپوت، اسپلیتر جلو، ورودی هوا، درپوش آینه‌های جانبی، دیفیوزر عقب و اسپوی، درب صندوق عقب استفاده شده است. سقف نیز از همان مواد س، وزن و در عین حال بادوام ساخته شده است، و همینطور پدل های تعویض دنده در داخل که کنسول مرکزی و نوارهای تزئینی CFRP نیز هستند.

این رژیم همچنین شامل یک صدا خفه کن عقب تیت،ومی و یک جفت صندلی سطلی جلو با پوسته کربنی است. علاوه بر این، متوجه شده‌ایم که دریچه‌های هوای عقب و کنترل‌ها در تلاش برای از بین بردن پوندهای گرانبها حذف شده‌اند. M4 CSL با کنار گذاشتن صندلی‌های عقب یک قدم فراتر رفت، اما بدیهی است که در خودروهای چهار در منطقی نبود. گفته می شود، این کار در سال های اخیر انجام شده است زیرا جگوار XE SV Project 8 وحشی را در پیکربندی دو صندلی فروخت. هر دو نسل قبلی M3 CS و M5 CS بزرگتر دارای صندلی های عقب بودند، اگرچه دومی نیمکت را کنار گذاشت تا فضایی برای دو صندلی جداگانه با پشتیب، جانبی بیشتر ایجاد کند.

با حسن نیت اضافه شده، M3 CS از حالت س، در 3.2 ث،ه یا دو دهم ث،ه زودتر از Compe،ion xDrive به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) می رسد. پکیج M Driver’s به ،وان استاندارد گنجانده شده است تا این سدان سریع به سرعت 188 مایل در ساعت (303 کیلومتر در ساعت) با کنترل الکترونیکی برسد.

استایل مورد بحث بحث برانگیز است و ما ،وماً در مورد جفت کلیه های عظیم صحبت نمی کنیم. M3 CS که با رنگ سبز سیگنال خیره‌کننده از کاتالوگ Individual به پایان رسیده است، دارای چراغ‌های روشنایی زرد رنگ در روز است که با M4 CSL، M5 CS و خودروهای مسابقه‌ای منع، می‌شود. مانند کوپه هاردکور، کانتور جلوپنجره به رنگ قرمز تکمیل شده است در حالی که سپر جلو تا حد زیادی جابجا شده است. علاوه بر این، بخش های فیبر کربنی در معرض دید کاپوت، آینه M4 CSL است.

BMW M3 CS 2024
BMW M3 CS 2024

مشتریان با این رنگ سبز گیر نکرده‌اند، زیرا BMW همچنین این سدان فوق‌العاده را در رنگ‌های متالیک یاقوت کبود سیاه و خا،تری بروکلین همراه با رنگ سفید منجمد به فروش خواهد رساند. در داخل، صندلی‌های جلو برقی و گرم‌کن دارای آرم «CS» و چرم مرینو با لهجه‌های قرمز Mugello هستند. در تکمیل این تغییرات، صفحات رکاب در با نشان “M3 CS”، فرم، با پوشش آلکانترا و رنگ‌های معروف M که کمربندهای ایمنی را تزئین می‌کنند، هستند.

اگرچه این M3 با بالاترین عملکرد تا به امروز است، اما BMW همچنان برای ترمزهای سرامیکی کربنی از شما هزینه اضافی می گیرد زیرا خودروی استاندارد با ترمزهای مرکب معمولی عرضه می شود. ،تیک‌های میشلین پایلوت اسپورت کاپ 2 با ابعاد 275/35 ZR19 در جلو و 285/30 ZR20 در عقب، گزینه‌ای بدون هزینه برای چرخ‌های فورج شده موجود در رنگ مشکی مات یا برنز طلایی هستند.

بی‌ام‌و می‌گوید که M3 CS را در «تعداد محدود» می‌سازد، اما تعداد دقیق آن را فاش نمی‌کند. منطق به ما می گوید که نسبت به M4 CSL که تنها 1000 واحد آن برای کل جهان ساخته می شود، انحصاری کمتری خواهد داشت. این سدان اسپرت با مشخصات ایالات متحده با قیمت 118700 دلار (به اضافه 995 دلار مقصد و هندلینگ)، در ماه مارس در کارخانه مونیخ وارد تولید خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/632790/2024-bmw-m3-debut-specs/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.